تعمیر لباسشویی اسلامشهر 09124601261

09124601261📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

تعمیر لباسشویی اسلامشهر 09124601261

09124601261📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی انواع مدل ها موجود در بازار شامل موارد زیر :

دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل-لیدر-وست پوینت-بنس

اعزام سریع تعمیرکار در محل - تضمین قیمت خدمات - ارائه ضمانت نامه

جهت مشاوره رایگان عیب یابی لباسشویی و هرگونه تعمیر لطفا تماس بگیرید .

09124601261

09124601261 📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم پیرامون قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی صحبت کنیم. اگر چه این عنوان بسیار ریز و تخصصی در خصوص گلیم فرش هاست، اما به طور کلی به عواملی که بر روی قیمت گلیم فرش ها در هر ابعاد و طرح و نقشی تاثیر گذاشته است خواهیم پرداخت. گلیم فرش ها نوعی از انواع مختلف فرش هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این فرش های فانتزی در بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده می شوند که آلودگی در آن جا بیشتر است و به دلیل جنسی که دارند دفعات شستشوی کمتری نسبت به فرش های ماشینی کلاسیک دارند. با ما همراه باشید تا ضمن شناخت این محصول عواملی را که در بالا یا پایین آمدن قیمت این محصولات را دارند بیشتر بشاسید.

قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی

قیمت گلیم فرش فانتزی به مسائل مختلفی از جمله، ابعاد، جنس، طرح و رنگ و سبک فرش و … بستگی دارد. به طور کلی گلیم فرش ها در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ و از جنس الیاف مختلف تولید و ارائه می شوند که در نهایت قیمت این محصولات را در ابعاد مختلف دستخوش تغییر می کند. به طور مثال قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی برای دکوراسیون های مدرن که یکی از متراژهای پر طرفدار و پر فروش فرش های فانتزی است را باید از جنبه های مختلف بسنجیم تا از هم از کیفیت آن مطمئن شویم و هم خیالمان راحت باشد که محصول مقرون به صرفه ای را برای منزلمان انتخاب کرده ایم.

تاثیر جنس الیاف در قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی

نه فقط در فرش های ۶ متری و نه فقط در فرش های فانتزی بلکه در تار و پود هر فرشی این الیاف است که حرف اول را می زند. الیاف یک فرش می تواند به خوبی معرف اصلی فرش باشد پس حتما باید توجه داشته باشید که فرش فانتزی شما از چه الیافی بافته شده است و از کیفیت و مرغوبیت آن تا حد زیادی مطمئن باشید. فرش های فانتزی و به ویژه گلیم فرش ها از چند جنس مختلف بافته می شوند و مزیت های زیادی نسبت به محصولات دیگری دارند که برای راهرو ها و آشپزخانه ها در نظر گرفته می شوند. اگر بخواهیم جنس اصلی گلیم فرش ها را به شما معرفی کنیم باید خدمتتان عرض کنیم که به طور معمول گلیم فرش ها با استفاده از الیاف BCF بافته می شوند. این نوع از الیاف فرش می تواند سبب کاهش قیمت گلیم فرش فانتزی و معقول بودن آن نسبت به فرش های ماشینی و مدرن ودیگر شود.
مشخصاتی که با قیمت مناسب گلیم فرش فانتزی همراه است!

ضمن این که این محصول الیاف ارزان قیمت و مناسبی دارد، گلیم فرش ها مزیت هایی دارند که افراد را مجذوب این محصول می کند. در اولین نکته باید بگوییم گلیم فرش ها دیگر پای ثابت آشپزخانه و راهرو ها شدند و این مورد چیزی جز ویژگی های منحصر به فرد در این محصول نیست. این فرش های فانتزی کف پوشی ماندگار و با کیفیت خواهند بود که فاقد پرزدهی و ضد حساسیت هستند. گلیم فرش های فانتزی قابلیت شستشو دارند و آلودگی ها را تا حد زیادی جذب نمی کنند. از همه ی این ها گذشته قیمت مناسبی دارند که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند.
تاثیر تراکم در قیمت گلیم فرش فانتزی

فرش های فانتزی به طور معمول با تراکم مختلف و در اندازه های متفاوت ارائه می شوند. این محصول هر چقدر تراکم بیشتری داشته باشد نرم و مرغوب تر است. پس هر چه تراکم یک فرش بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر م رود. البته این مورد درخصوص ابعاد هم مطرح است. هر چه ابعاد فرش بزرگتر باشد در نتیجه مواد اولیه آن بیشتر است و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. نکته ای که وجود دارد این است که هر چقدر تراکم بالاتر باشدکیفیت محصول هم بیشتر می شود و به همان میزان فشردگی تار و پود آن افزایش می یابد. این فشردگی سبب می شود که آلودگی کمتری وارد بافت گلیم فرش ها شود و این هم یکی از مزیت های دیگر این محصولات است.
کاهش قیمت گلیم فرش فانتزی با خرید اینترنتی

به دو روش می توانید اقدام به خرید گلیم فرش های فانتزی کنید، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. اما روش دیگری وجود دارد که توصیه ما هم خرید به روش دوم می باشد خریدی نام آشنا که در بیشتر موارد به گوشتان می خورد، بله خرید اینترنتی!
مزیت خرید اینترنتی گلیم فرش ها

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به کسب آگاهی در مورد محصول مورد نظر خود نمایید و با کسب آگاهی گلیم فرش های فانتزی را انتخاب، مقایسه و خرید فرمایید. این روش از خرید دارای مزیت های فراوانی است که در ادامه ی این مقاله آن ها را معرفی خواهیم کرد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که این روش از خرید دارد تا حد زیادی سبب کاهش قیمت تمام شده محصول می شود. در این روش از خرید بسیاری از هزینه های تمام شده نظیر هزینه حمل و نقل از کارخانه و هزینه نگهداری در فروشگاه از قیمت تمام شده محصول کاسته می شود. به این صورت که محصول مورد نظر شما مستقیم از کارخانه به منزل شما فرستاده می شود. دومین مزیتی که این روش از خرید دارد صرفه جویی در زمان و انتخاب محصولی مطابق با سلیقه تان خواهد بود.
حتما بخوانید:  تاریخچه هنر قالی بافی در ایران
قیمت گلیم فرش فانتزی 2
انواع مختلف گلیم فرش و طرح و نقش آن

گلیم فرش ها ضمن این که از لحاظ قیمت بسیار معقول هستند ویژگی های دیگر فرش های فانتزی را که تنوع در طرح و رنگ است نیز دارا هستند. این محصولات در انواع مختلفی ارائه می شوند که به ذکر نام آن ها بسنده خواهیم کرد.

    گلیم فرش طرح گل فانتزی
    گلیم فرش های اسلیمی
    طرح جاجیم فانتزی
    طرح گبه
    طرح فرش افشان
    عشایری
    شطرنجی و….

شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزلتان و سلیقه و علاقمندی های خود یکی از محصولات این گروه را انتخاب و تهیه فرمایید.
انتخاب فرش با ابعاد مناسب

فرش های فانتزی و مدرن عموما دارای یک نکته ی بسیار مهم هستند که در خرید فرش های فانتزی و مدرن قبل از انتخاب و اندازه گیری متراژ فرش مناسب باید به آن توجه کرد. فرش های مدرن و فانتزی بهتر است کمی کوچکتر از محلی که می خواهیم از آن ها استفاده کنیم در نظر گرفته شوند. فرش های فانتزی با اطراف خالی و در نظر گرفتن فضای مناسب می توانند آشپزخانه و راهروی شما را بزرگتر از آن چه که هست نمایش دهند. این مورد هم شاید بتواند قیمت گلیم فرش فانتزی را دستخوش تغییر کند و آن را تا حدی کاهش دهد.
هماهنگی با دکوراسیون

از آن جایی که این محصولات دارای طرح و نقش متنوعی هستند و دکوراسیون منزل شما هم می تواند دارای رنگ ها و نقش های متفاوتی باشد باید در انتخاب این محصول دقت کافی داشته باشید. از آن جایی که گلیم فرش ها به طور معمول از چندین رنگ با هارمونی های مختلف بافته و ارائه می شوند توجه به این که این محصول تا چه حد می تواند در دکوراسیون منزل شما هارمونی داشته باشد قابل توجه است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و یا اینترنتی و مشاهده انواع طرح و رنگ ها اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید.
محل استفاده از گلیم فرش ها

بهترین و مناسب ترین استفاده از گلیم فرش ، استفاده از این محصول در محل های پر تردد و قسمت هایی از منزل است که بیشتر از هر جای دیگر آلوده می شود. گلیم فرش برای آشپزخانه و راهرو ها به شکل رایج استفاده می شود و البته این محصول در جاهای مختلفی استفاده می شود که می تواند بسیار سودمند باشد. در رستوران های سنتی که خرید فرش های دستبافت و ماشینی اصلا به صرفه و اقتصادی نیست و نمی توان آلودگی آن ها را به راحتی زدود می توان این محصول را چه از نظر هماهنگی با فضا و هم از نظر کیفیت برای این دکوراسیون ها استفاده کرد. قیمت گلیم فرش برای رستوران های سنتی که دارای تعداد بالایی هستند بسیار مناسب و به صرفه بوده و ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارد. از این محصول می توان در راهرو ها هم به خوبی بهره گرفت. زیرا این محصول سبک بوده و قابلیت شستشوی آسانی دارند و تعداد دفعات شستشو را کاهش می دهند.
نکات مهم در خرید این خرید این محصول

به هنگام خرید گلیم فرش فانتزی چهار نکته مهم و اساسی را حتما مورد توجه قرار دهید. اولین نکته توجه به تراکم این محصول است، که در بخشی از این مقاله به طور کامل به توضیح درباره ی آن پرداختیم. این محصول می تواند با تراکم مختلف ارائه شود که البته تراکم حتما با فشردگی الیاف همراه است که می تواند به شما کمک کند تا کمتر آلوده شود. مسئله تراکم یکی از عواملی است که قیمت گلیم فرش های فانتزی را تا حد زیادی دستخوش تغییر کند. نکته ی دوم این است که گاهی این محصول به شکل پرزهای بلند ارائه می شود که بسته به جایی که می خواهید از این محصول استفاده کنید می توانید نوع پرز بلند آن را انتخاب کنید اما این مورد مناسب آشپزخانه نخواهد بود. نکته ی سوم هم ضخامت گلیم فرش هاست و در نهایت و نکته ی  چهارم بحث توجه به قیمت آن می باشد، توجه به قینمت به معنی توجه به تراکم، جنس، ابعاد و الیاف این محصول است. البته بسیاری از نکات دیگر نیز در خصوص خرید این محصول مطرح است که در بخش های مختلف مقاله به آن ها پرداختیم.
خرید انواع فرش های مختلف از فروشگاه معتبر عالی قاپو

فروشگاه فرش عالی قاپو ضمن ارائه مقالات معتبر و متفاوت در خصوص فرش و دکوراسیون داخلی و انواع مبلمان، به ویژه پرداختن به معرفی انواع فرش های مدرن و فانتزی اقدام به فروش انواع فرش کرده است. شما به راحتی می توانید با مراجعه به مجله عالی قاپو آگاهی خود را در این خصوص بالا ببرید و اقدام به خرید محصولات با کیفیت از طریق فروشگاه این سایت معتبر کنید.
گارانتی

کلیه ی فرش های فانتزی ، ماشینی، مدرن و کودک و… موجود در عالی قاپو دارای گارانتی و ضمانت هستند و نکته ی مهم که وجود دارد این است که حتی در صورت عدم تطابق با نمونه ی اصلی مرجوع خواهند شد. البته فراموش نکنید این موضوع شامل محدودیت زمانی است و لازمه ی تایید کارشناسان می باشد. شما در صورت مشاهده ی مغایرت محصول خود با محصولی که به دستتان رسیده تا یک هفته می توانید محصول را مرجوع کنید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی پرداختیم. سعی کردیم در سراسر این مقاله فقط به سخن گفتن در خصوص فرش های ۶ متری بسنده نکنیم و به طور کلی قیمت کلیه گلیم فرش های فانتزی را مورد بررسی قرار دهیم. راهکارهایی را در خصوص کاهش قیمت ها به شما معرفی کردیم شما می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه هایی نظیر فروشگاه اینترنتی فرش عالی قاپو هزینه های خود را کاهش دهید. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

  • ۰۱/۰۳/۱۴
  • دکتر تعمیرکار
تماس با ما کلیک کنید