تعمیر لباسشویی اسلامشهر 09124601261

09124601261📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

تعمیر لباسشویی اسلامشهر 09124601261

09124601261📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی انواع مدل ها موجود در بازار شامل موارد زیر :

دوو-جی پلاس - پاکشوما-ال جی-اسنوا-سامسونگ-بوش-زیرووات-کرال-آبسال-فریدولین-هیتاچی-کندی-مایدیا-تی سی ال-بوش-ویرپول-کروپ-جنرال آدمیرال-ایکس ویژن-ریتون-کنوود-هیوندای-پارس خزر-ایندزیت-جنرال آدمیرال-آریستون-اینترنشنال آنیل-لیدر-وست پوینت-بنس

اعزام سریع تعمیرکار در محل - تضمین قیمت خدمات - ارائه ضمانت نامه

جهت مشاوره رایگان عیب یابی لباسشویی و هرگونه تعمیر لطفا تماس بگیرید .

09124601261

09124601261 📞 ✔️ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا - پاکشوما - بوش - ال جی - سامسونگ - کندی - آبسال و سایر مدل ها در اسلامشهر و حومه

پیوندهای روزانه

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید فرش می تواند گاهی به عنوان کاری سخت و طاقت فرسا به نظر برسد اما گاهی نیز می توان آن را کاری ساده درنظر داشت به شرط آنکه درخصوص انواع مختلف فرش اطلاع داشته و یا مراکزی را که ارائه دهنده فرش هستند بشناسید. داشتن اطلاع نسبت به فرش اجازه می دهد در زمان کوتاهی بتوانید بهترین تجربه خرید را در اختیار داشته باشید.
مرکز خرید فرش در تهران

فرش ایرانی در سطح بین المللی زبانزد بوده و قدمت آن به سال های دوری باز می گردد. اغلب شهرهای ایران در زمینه بافت و تولید فرش فعالیت دارند که می توان به شهرهایی همچون تبریز، کاشان، مشهد و اصفهان اشاره کرد. طرح هایی که در بافت و نقشه فرش استفاده می شود موجب دسته بندی آن ها است. طرح هایی همچون آثار باستانی، طرح های اسلیمی، طرح های عشایری، طرح های افشان جزو مهمترین نقشه های فرش شناخته می شوند. این ها تنها چند نمونه از طرح های به کار رفته در بافت فرش می باشد و توضیح درخصوص طرح فرش خود نیازمند مقاله ای مفصل است.

شناخت فرش کار چندان ساده ای نبوده و حتما باید شخصی کاربلد که زیر و بم فرش را می شناسد در هنگام خرید با شما همراه باشد. اکثر اوقات افراد به این فکر می کنند که از کجا باید فرشی با کیفیت مناسب و قیمت پائین را خریداری کنند. در شهرهای کوچک به فرش فروشی ها و یا بازار اصلی رفته و می توانید فرش خوبی را خریداری نمایید اما درخصوص شهرهای بزرگتر کار کمی سخت تر می شود چرا که مکان های مختلفی اقدام به ارائه فرش نموده اند و این موضوع انتخاب را کمی پیچیده می کند.

فرش ماشینی ارزان
فرش تهران

در سطح تهران فروشگاه های فرش بسیار زیادی وجود دارد. حال انتخاب درست برای خرید فرش تهران خود یک پروژه ای است. اینکه شما به کجا مراجعه کنید تا بتوانید از جدیدترین محصولات فرش به روز آگاه شوید. در ضمن بتوانید به راحتی لیست قیمت های واقعی را به دست آورید و در کل خریدی مناسب و متناسب با سلیقه ی خود را پیدا کنید به نظر کار سختی می آید. چنانچه پاراگراف های بعدی را مطالعه کنید  ما به شما راهکار بسیار ساده را معرفی می کنیم و مطمئن هستیم که با این روش حتما کالای مد نظر خود را پیدا و خریداری خواهید کرد.
مرکز خرید فرش دستباف در تهران

از زیباترین شاهکار و هنر ایرانی فرش دستباف آن است. به کار بردن الیاف طبیعی نظیر ابریشم در این اثر هنری سبب بالا رفتن ارزش و بهای این اثر جاودان شده است. قالی و فرش دستباف در ابعاد متنوع و حتی به صورت تابلو فرش به عنوان یک عنصر دکوراتیو در خانه به فروش می رود. در گذشته اغلب فرش های دستباف به رنگ قرمز و لاکی بود ولی امروز این فرش ها با رنگ زمینه ای متفاوت در بازار فرش به فروش می رود. شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که مرکز خرید فرش دستباف در تهران کجا قرار دارد؟

فرش دستباف همواره بعنوان یکی از کالاهای مهم و اصیل و نماد سرزمین کشور ایران به کل جهان صادر می شود. به همین دلیل کشور ما در  سطح بین‌الملل شناخته شده است. به جرات می توان گفت از گذشته تا به امروز ایران در تولید فرش جهان سهم بسزایی داشته که همین تاثیر و اهمیت باعث پیشرفت و پیشروی ایران در صنعت فرشبافی شده است.

در سال‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله زمینه تولید فرش ، شاهد تغییر و تحولات بسیار عظیمی در تولید این محصول بودیم ؛ به طوری که در ابتدای تولید فرش به دست هنرمندان ایرانی ، نقش‌های بسیار ساده و طرح‌های تکراری روی این آثار هنری دستی اجرا می شد اما با گذشت زمان تحول شگرفی در تولید این محصول به وجود آمد و این امر موجب تنوع بی‌نظیر در بازار فرش دستباف شد.

با پیشرفت در دنیای فناوری اطلاعات شما عزیزان به راحتی تنها با یک سرچی کوتاه در اینترنت می توانید از جدیدترین طرح و شکل و رنگ و حتی قیمت این فرش ها آگاهی پیدا کنید. در این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه های رفت و آمد و پارکینگ نخواهد بود. پس از اطمینان از آنچه که می خواهید؛ سراغ محل خرید می رویم. بهترین جا برای خرید یک فرش تضمین دار و دارای گارانتی معتیر فروشگاه های فروش فرش به طور مستقیم از کارخانه است.

لیست قیمت فرش فانتزی
بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست؟

فروشگاه فرش عالی قاپو یکی از مراکز خرید فرش در تهران است که طی سال های فعالیت خود توانسته طرح های متنوعی از فرش مدرن و کلاسیک را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد. این فروشگاه فرش های متنوعی در اشکال مستطیل، بیضی و گرد را عرضه کرده و متقاضیان می توانند با اطمینان خاطر از فرش های موجود در این مجموعه بهترین گزینه را انتخاب نمایند.
حتما بخوانید:  قالیچه ماشینی [ طرح های مختلف با لیست قیمت ]

فرش های ارائه شده در مجموعه فروشگاه فرش عالی قاپو از لحاظ کیفیتی بسیار ارزنده بوده و از نظر قیمتی قابل مقایسه با سایر فروشگاه های فرش نمی باشند. فروشگاه فرش عالی قاپو فرش های زیبایی را که از الیاف ضد حساسیت در بافت آن ها استفاده شده و دارای شانه و تراکم بالایی هستند عرضه می کند.
مرکز خرید فرش مدرن در تهران

فرش های مدرن طی سال های اخیر توانسته اند جایگاه خوبی را در دکوراسیون منازل به خود اختصاص دهند. تنوع طرح و نقشه در این دسته از فرش ها بسیار بالا بوده و می توانند هرگونه سلیقه ای را پاسخگو باشند. فرش های مدرن با طراحی و رنگ بندی متنوع و منحصربفرد خود گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و راهرو به شمار می روند.

فرش کلاریس، سیزان، شنل، شگی و فرش های سه بعدی مهمترین انواع فرش های مدرن شناخته می شوند که هرکدام خصوصیات مختص به خود را داشته و می توان بسته به نیاز فضای موردنظر خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. فرش های مدرن از الیاف پلی استر و پلی پروپلین، آکرولیک بافته میشوند. استفاده از این الیاف موجب عدم پرزدهی فرش ها بوده و در عین حال نرمی و لطافت لازم را نیز خواهند داشت.
فرش مدرن ارزان
خرید فرش کودک

توجه به راحتی کودکان یکی از مهمترین دغدغه های والدین است و آن ها همواره سعی می کنند بهترین ها را برای کودکان خود انتخاب نمایند. انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و نکات بسیاری باید درنظر گرفته شود. کودکان دارای پوست لطیف و حساسی هستند که هنگام خرید فرش باید آن را درنظر داشت و از بین مدل های متنوع فرش کودک مدلی را انتخاب نمود که الیاف نرمی در بافت آن ها به کار رفته باشد. اکثر فرش های کودکی که امروزه عرضه می شود از الیاف پلی استر و پلی پروپلین بافته شده که می توان آن ها را فرش های ضدحساسیت دانست.
بازار فرش تهران کجاست؟

بازار فرش تهران کجاست؟ به احتمال بسیار زیاد اولین مکانی به ذهن هر فردی می رسد، بازار بزرگ  و مشهور تهران است. در همه جای دنیا بازارها به عنوان  یکی از قدیمی ترین و ارزانترین مکان ها برای خریدشناخته می شدند. این موضوع برای کالایی همچون فرش نیز صدق می کند و بسیاری از خانواده برای خرید هایی نظیر جهزینه و لوازم منزل به این مکان ها مراجعه می نمایند.

حال تصور کنید شما عزیزان برای دسترسی به بازار فرش باید خودتان را به خیابان ۱۵ خرداد برسانید. به همین منظور می توانید از مترو استفاده کنید. آدرس به صورت مترو ۱۵ خرداد یا مترو خیام است. مترو خیام به بازار فرش نزدیک تر است. پس هزینه رفت و آمد برای رسیدن به این مکان را فراموش نکنید. دقت نمایید که شما زمانی باید مراجعه کنید که مغازه ها باز شده باشند وگرنه باید به انتظار بنشینید. پس در این حالت نیز باید زمانی را صرف رفت و آمد در نظر بگیرید.

بعد از آن ما به شما خیابان  مولوی را پیشنهاد می دهیم. آنجا هم یکی دیگر از مکان هایی است که شما می توانید در آن جا اقدام به خرید فرش کنید. خوب حالا شما عزیزان وارد بازار فرش شده اید با تماشای فرش های متنوع و طرح های متفاوت و اگر در فکر خود انتخابی نداشته باشید با دیدن این حجم از فرش حتما گیج خواهید شد. در ضمن برخی از مغازه ها و فروشگاههای فرش در بازار فروش تکی نداشته و به صورت عمده می فروشند. شما عزیزان به دنبال صرفه جویی در هزینه خرید فرش خود به بازار مراجعه کرده اید اما تا همین جا مجبور به پرداخت هزینه های رفت و آمد و یا پول پارکینگ ماشین خود شده اید.
مرکز فروش تابلو فرش ماشینی در تهران

تابلو فرش ها به عنوان زیباترین اثر دکوراتیو به صورت دستباف و ماشینی جهت تزئینات روی دیوار ها خریداری می شوند. در گذشته بهای مالی این تابلو ها به جهت دستباف بودن بسیار زیاد بود و هر کسی قادر به خرید این آثار تزیینی زیبا نبود. اما امروز با ورود دستگاه های پیشرفته بافت فرش، تابلو های از فرش ماشینی بسیار زیبا بافته می شود که در عین زیبایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

شما عزیزان می توانید در بازار فروش فرش  نیز به راحتی تابلو فرش ماشینی پیدا کنید. اما ما به شما راهکاری آسان و به صرفه جهت صرفه جویی در هزینه های مختلف نظیر هزینه رفت و آمد و غیره را خواهیم داد. شما به راحتی با مراجعه به سایت فروشگاهها و مراکز معتبر فروش فرش به صورت آنلاین می توانید به خرید بپردازید. به عنوان مثال در فروشگاه فرش عالی قاپو طرح و نقش های متنوع از انواع تابلو فرش های ماشینی را مشاهده می کنید.
حتما بخوانید:  شانه در فرش ماشینی به چه معناست؟

خرید به صورت اینترنتی به شما این امکان را می دهد که اولا به خوبی در رابطه با محصولی که می خواهید بخرید تحقیق نمایید و پس از اطمینان از جنس و کیفیت آن اقدام به خرید کنید. در ضمن شما به آسانی تنها در چند دقیقه از طرح های متنوع و جدید در این کالا ها آشنا خواهید شد و برای این منظور هیچ انرژی اضافی صرف نخواهید کرد. لیست قیمت های موجود بر روی هر محصول سبب انتخاب متناسب با بودجه ی شما خواهد شد. پس شما عزیزان متوجه می شوید که خرید به این شکل بسیار با صرفه تر از شکل حضوری آن است.
ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

در مرکز خرید فرش عالی قاپو فرش های مدرن در طرح های مختلفی و با قیمت تمام شده کارخانه عرضه می شود و چنانچه به دنبال فرش مناسبی برای اتاق کودک و یا هر بخش دیگری از منزل  خود می باشید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ما  از بین طرح های متنوع موجود در این فروشگاه نمونه ای را خریداری نمائید.
خرید فرش آشپزخانه

در بین فرش های مدرن و فانتزی ای که تولید می شوند نمونه های مختلفی نیز برای استفاده در آشپزخانه طراحی شده اند. فرش های آشپزخانه در سبک های ساده و سه بعدی با رنگبندی متنوع بافته شده است که می توان باتوجه به دکوراسیون آشپزخانه مدلی را خریداری کرد. خرید فرش آشپزخانه نیز مستلزم توجه به نکات مختلفی همچون الیاف به کار رفته در بافت فرش است. بهتر است پیش از خرید به رنگ دکوراسیون آشپزخانه تان نیز توجه داشته باشید و سرسری از کنار این مساله نگذرید.
نتیجه گیری

گاهی اوقات به جای رفتن به مراکز خرید نظیر رفتن به بازار و صرف هزینه های فراوان مثل هزینه ی رفت و آمد و پارکینگ و حمل و نقل و غیره خرید از فروشگاه نزدیک به محل زندگی ما بسیار به صرفه تر خواهد بود. از آن بهتر خرید شما به صورت مستقیم از کارخانه و بودن هیچ هزینه ی اضافی واسطه و حتی حمل و نقل رایگان فرش. به همین دلیل ما به شما عزیزان فروشگاه فرش عالی قاپو را پیشنهاد می دهیم. خرید به صورت آنلاین و اینترنتی سبب صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها خواهد شد.

شما با مراجعه به سایت ما می توانید طرح ها و نقش های متنوع و جدید محصولات فرش آگاه شوید و دست  شما را  در انتخاب بسیار باز می گذارد. همچنین در صورت هر گونه پرسش و راهنمایی در این زمینه به صورت تلفنی از مشاوران ما کمک بگیرید. تضمین قیمت و کیفیت محصولات فرش عالی قاپو تنها یک شعار ساده نبوده بلکه به عنوان یک اصل مهم کاری در این مرکز فروش فرش محسوب می گردد. مطمئن باشید تنها با یکبار بازدید از فروشگاه ما و دیدن قیمت محصولاتمان، جزو مشتریان دائم ما خواهید شد

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم پیرامون قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی صحبت کنیم. اگر چه این عنوان بسیار ریز و تخصصی در خصوص گلیم فرش هاست، اما به طور کلی به عواملی که بر روی قیمت گلیم فرش ها در هر ابعاد و طرح و نقشی تاثیر گذاشته است خواهیم پرداخت. گلیم فرش ها نوعی از انواع مختلف فرش هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این فرش های فانتزی در بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده می شوند که آلودگی در آن جا بیشتر است و به دلیل جنسی که دارند دفعات شستشوی کمتری نسبت به فرش های ماشینی کلاسیک دارند. با ما همراه باشید تا ضمن شناخت این محصول عواملی را که در بالا یا پایین آمدن قیمت این محصولات را دارند بیشتر بشاسید.

قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی

قیمت گلیم فرش فانتزی به مسائل مختلفی از جمله، ابعاد، جنس، طرح و رنگ و سبک فرش و … بستگی دارد. به طور کلی گلیم فرش ها در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ و از جنس الیاف مختلف تولید و ارائه می شوند که در نهایت قیمت این محصولات را در ابعاد مختلف دستخوش تغییر می کند. به طور مثال قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی برای دکوراسیون های مدرن که یکی از متراژهای پر طرفدار و پر فروش فرش های فانتزی است را باید از جنبه های مختلف بسنجیم تا از هم از کیفیت آن مطمئن شویم و هم خیالمان راحت باشد که محصول مقرون به صرفه ای را برای منزلمان انتخاب کرده ایم.

تاثیر جنس الیاف در قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی

نه فقط در فرش های ۶ متری و نه فقط در فرش های فانتزی بلکه در تار و پود هر فرشی این الیاف است که حرف اول را می زند. الیاف یک فرش می تواند به خوبی معرف اصلی فرش باشد پس حتما باید توجه داشته باشید که فرش فانتزی شما از چه الیافی بافته شده است و از کیفیت و مرغوبیت آن تا حد زیادی مطمئن باشید. فرش های فانتزی و به ویژه گلیم فرش ها از چند جنس مختلف بافته می شوند و مزیت های زیادی نسبت به محصولات دیگری دارند که برای راهرو ها و آشپزخانه ها در نظر گرفته می شوند. اگر بخواهیم جنس اصلی گلیم فرش ها را به شما معرفی کنیم باید خدمتتان عرض کنیم که به طور معمول گلیم فرش ها با استفاده از الیاف BCF بافته می شوند. این نوع از الیاف فرش می تواند سبب کاهش قیمت گلیم فرش فانتزی و معقول بودن آن نسبت به فرش های ماشینی و مدرن ودیگر شود.
مشخصاتی که با قیمت مناسب گلیم فرش فانتزی همراه است!

ضمن این که این محصول الیاف ارزان قیمت و مناسبی دارد، گلیم فرش ها مزیت هایی دارند که افراد را مجذوب این محصول می کند. در اولین نکته باید بگوییم گلیم فرش ها دیگر پای ثابت آشپزخانه و راهرو ها شدند و این مورد چیزی جز ویژگی های منحصر به فرد در این محصول نیست. این فرش های فانتزی کف پوشی ماندگار و با کیفیت خواهند بود که فاقد پرزدهی و ضد حساسیت هستند. گلیم فرش های فانتزی قابلیت شستشو دارند و آلودگی ها را تا حد زیادی جذب نمی کنند. از همه ی این ها گذشته قیمت مناسبی دارند که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند.
تاثیر تراکم در قیمت گلیم فرش فانتزی

فرش های فانتزی به طور معمول با تراکم مختلف و در اندازه های متفاوت ارائه می شوند. این محصول هر چقدر تراکم بیشتری داشته باشد نرم و مرغوب تر است. پس هر چه تراکم یک فرش بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر م رود. البته این مورد درخصوص ابعاد هم مطرح است. هر چه ابعاد فرش بزرگتر باشد در نتیجه مواد اولیه آن بیشتر است و قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. نکته ای که وجود دارد این است که هر چقدر تراکم بالاتر باشدکیفیت محصول هم بیشتر می شود و به همان میزان فشردگی تار و پود آن افزایش می یابد. این فشردگی سبب می شود که آلودگی کمتری وارد بافت گلیم فرش ها شود و این هم یکی از مزیت های دیگر این محصولات است.
کاهش قیمت گلیم فرش فانتزی با خرید اینترنتی

به دو روش می توانید اقدام به خرید گلیم فرش های فانتزی کنید، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. اما روش دیگری وجود دارد که توصیه ما هم خرید به روش دوم می باشد خریدی نام آشنا که در بیشتر موارد به گوشتان می خورد، بله خرید اینترنتی!
مزیت خرید اینترنتی گلیم فرش ها

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به کسب آگاهی در مورد محصول مورد نظر خود نمایید و با کسب آگاهی گلیم فرش های فانتزی را انتخاب، مقایسه و خرید فرمایید. این روش از خرید دارای مزیت های فراوانی است که در ادامه ی این مقاله آن ها را معرفی خواهیم کرد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که این روش از خرید دارد تا حد زیادی سبب کاهش قیمت تمام شده محصول می شود. در این روش از خرید بسیاری از هزینه های تمام شده نظیر هزینه حمل و نقل از کارخانه و هزینه نگهداری در فروشگاه از قیمت تمام شده محصول کاسته می شود. به این صورت که محصول مورد نظر شما مستقیم از کارخانه به منزل شما فرستاده می شود. دومین مزیتی که این روش از خرید دارد صرفه جویی در زمان و انتخاب محصولی مطابق با سلیقه تان خواهد بود.
حتما بخوانید:  تاریخچه هنر قالی بافی در ایران
قیمت گلیم فرش فانتزی 2
انواع مختلف گلیم فرش و طرح و نقش آن

گلیم فرش ها ضمن این که از لحاظ قیمت بسیار معقول هستند ویژگی های دیگر فرش های فانتزی را که تنوع در طرح و رنگ است نیز دارا هستند. این محصولات در انواع مختلفی ارائه می شوند که به ذکر نام آن ها بسنده خواهیم کرد.

    گلیم فرش طرح گل فانتزی
    گلیم فرش های اسلیمی
    طرح جاجیم فانتزی
    طرح گبه
    طرح فرش افشان
    عشایری
    شطرنجی و….

شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزلتان و سلیقه و علاقمندی های خود یکی از محصولات این گروه را انتخاب و تهیه فرمایید.
انتخاب فرش با ابعاد مناسب

فرش های فانتزی و مدرن عموما دارای یک نکته ی بسیار مهم هستند که در خرید فرش های فانتزی و مدرن قبل از انتخاب و اندازه گیری متراژ فرش مناسب باید به آن توجه کرد. فرش های مدرن و فانتزی بهتر است کمی کوچکتر از محلی که می خواهیم از آن ها استفاده کنیم در نظر گرفته شوند. فرش های فانتزی با اطراف خالی و در نظر گرفتن فضای مناسب می توانند آشپزخانه و راهروی شما را بزرگتر از آن چه که هست نمایش دهند. این مورد هم شاید بتواند قیمت گلیم فرش فانتزی را دستخوش تغییر کند و آن را تا حدی کاهش دهد.
هماهنگی با دکوراسیون

از آن جایی که این محصولات دارای طرح و نقش متنوعی هستند و دکوراسیون منزل شما هم می تواند دارای رنگ ها و نقش های متفاوتی باشد باید در انتخاب این محصول دقت کافی داشته باشید. از آن جایی که گلیم فرش ها به طور معمول از چندین رنگ با هارمونی های مختلف بافته و ارائه می شوند توجه به این که این محصول تا چه حد می تواند در دکوراسیون منزل شما هارمونی داشته باشد قابل توجه است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و یا اینترنتی و مشاهده انواع طرح و رنگ ها اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید.
محل استفاده از گلیم فرش ها

بهترین و مناسب ترین استفاده از گلیم فرش ، استفاده از این محصول در محل های پر تردد و قسمت هایی از منزل است که بیشتر از هر جای دیگر آلوده می شود. گلیم فرش برای آشپزخانه و راهرو ها به شکل رایج استفاده می شود و البته این محصول در جاهای مختلفی استفاده می شود که می تواند بسیار سودمند باشد. در رستوران های سنتی که خرید فرش های دستبافت و ماشینی اصلا به صرفه و اقتصادی نیست و نمی توان آلودگی آن ها را به راحتی زدود می توان این محصول را چه از نظر هماهنگی با فضا و هم از نظر کیفیت برای این دکوراسیون ها استفاده کرد. قیمت گلیم فرش برای رستوران های سنتی که دارای تعداد بالایی هستند بسیار مناسب و به صرفه بوده و ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی دارد. از این محصول می توان در راهرو ها هم به خوبی بهره گرفت. زیرا این محصول سبک بوده و قابلیت شستشوی آسانی دارند و تعداد دفعات شستشو را کاهش می دهند.
نکات مهم در خرید این خرید این محصول

به هنگام خرید گلیم فرش فانتزی چهار نکته مهم و اساسی را حتما مورد توجه قرار دهید. اولین نکته توجه به تراکم این محصول است، که در بخشی از این مقاله به طور کامل به توضیح درباره ی آن پرداختیم. این محصول می تواند با تراکم مختلف ارائه شود که البته تراکم حتما با فشردگی الیاف همراه است که می تواند به شما کمک کند تا کمتر آلوده شود. مسئله تراکم یکی از عواملی است که قیمت گلیم فرش های فانتزی را تا حد زیادی دستخوش تغییر کند. نکته ی دوم این است که گاهی این محصول به شکل پرزهای بلند ارائه می شود که بسته به جایی که می خواهید از این محصول استفاده کنید می توانید نوع پرز بلند آن را انتخاب کنید اما این مورد مناسب آشپزخانه نخواهد بود. نکته ی سوم هم ضخامت گلیم فرش هاست و در نهایت و نکته ی  چهارم بحث توجه به قیمت آن می باشد، توجه به قینمت به معنی توجه به تراکم، جنس، ابعاد و الیاف این محصول است. البته بسیاری از نکات دیگر نیز در خصوص خرید این محصول مطرح است که در بخش های مختلف مقاله به آن ها پرداختیم.
خرید انواع فرش های مختلف از فروشگاه معتبر عالی قاپو

فروشگاه فرش عالی قاپو ضمن ارائه مقالات معتبر و متفاوت در خصوص فرش و دکوراسیون داخلی و انواع مبلمان، به ویژه پرداختن به معرفی انواع فرش های مدرن و فانتزی اقدام به فروش انواع فرش کرده است. شما به راحتی می توانید با مراجعه به مجله عالی قاپو آگاهی خود را در این خصوص بالا ببرید و اقدام به خرید محصولات با کیفیت از طریق فروشگاه این سایت معتبر کنید.
گارانتی

کلیه ی فرش های فانتزی ، ماشینی، مدرن و کودک و… موجود در عالی قاپو دارای گارانتی و ضمانت هستند و نکته ی مهم که وجود دارد این است که حتی در صورت عدم تطابق با نمونه ی اصلی مرجوع خواهند شد. البته فراموش نکنید این موضوع شامل محدودیت زمانی است و لازمه ی تایید کارشناسان می باشد. شما در صورت مشاهده ی مغایرت محصول خود با محصولی که به دستتان رسیده تا یک هفته می توانید محصول را مرجوع کنید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت گلیم فرش ۶ متری فانتزی پرداختیم. سعی کردیم در سراسر این مقاله فقط به سخن گفتن در خصوص فرش های ۶ متری بسنده نکنیم و به طور کلی قیمت کلیه گلیم فرش های فانتزی را مورد بررسی قرار دهیم. راهکارهایی را در خصوص کاهش قیمت ها به شما معرفی کردیم شما می توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه هایی نظیر فروشگاه اینترنتی فرش عالی قاپو هزینه های خود را کاهش دهید. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد فکر می کنند که دوره فرش های دستباف مدرن برای زیباسازی فضاهای خانه ها به پایان رسیده است. در صورتیکهاین فکر کاملا غلط است. فرش ایرانی در بسیاری از کشورهای دنیا از جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی فضاها برخوردار است.

فضای متمایز و دنج اینگونه فرش ها قابل وصف نیست و با توجه به پیشرفت صنعت در دنیا و حرکت به سمت مدرنیسم، طراحان داخلی از فرش دستباف مدرن در دیزاین داخلی فضاها استفاده می کنند. ایجاد حس آسایش و آرامش در انسان توسط این کالای اساسی در خانه همواره مورد توجه بوده است.

یک فرش دستباف مدرن را می توان تلفیقی از سنت در کنار مدرنیته دانست. نقوش سنتی با اشکال قدیمی و هندسی و در عین حال استفاده از نخ و مواد با کیفیت در تار و پود خود و رنگ بندی زیبایش؛ همگی حاکی از به رخ نمایی چنین فرش هایی است. بسیاری از فرش های دستباف با طرح های مر کز گرا دارای قابی در اطراف خود هستند. از این رو به عنوان راهکاری آسان و زیبا در چیدمان مبلمان محسوب می شوند.
فرش دستباف مدرنفرش در دکوراسیون مدرن

استفاده از فرش مدرن دستباف ایرانی در فضای مدرن خانه به شکلی هوشمندانه می تواند زیبایی دو چندانی به فضای داخلی خانه ی شما ببخشد. فرش های دستباف به دلیل طرح های جسورانه و طیف های رنگی شاد استفاده شده در خود، برای فضاهای نشیمن و پذیرایی بسیار مناسب هستند.

فرش دستباف مدرن از ظرافت و زیبایی زیادی برخوردار است که می تواند هم مدرن بودن دکوراسیون را حفظ کند و هم تداعی گری از سنت باشد.قالی بافی بخشی اساسی از فرهنگ و هنر ایرانی است. در گروه فرش های شرقی تولید شده توسط کشورهای آسیایی، فرش دستباف ایرانی از مرتبه و ارزش والایی برخوردار است.
مراکز تولید فرش دستباف

فرش های دستباف تولید شده در شهرها و مراکزی نظیر تبریز، کرمان، نیشابور، مشهد، کاشان، اصفهان، نایین و قم تولید می شوند. در بافت این فرش ها از تکنیک های خاصی استفاده شده که به همراه به کارگیری از مواد، رنگ ها و الگوهای مرغوب، کیفیت  و زیبایی آن ها را دوچندان کرده است.

کارخانه های تولید فرش در شهر هایی نظیر تبریز، نقش مهمی در احیای سنت قالی بافی داشته اند. فرش های بافته شده توسط افراد هنرمند در روستاها و قبایل مخلف ایران با استفاده از نخ های تولید شده از پشم به صورت بسیار ظریف و در رنگ هایی زنده و زیبا در کنار الگوهای سنتی شان، آن ها را همواره از سایرین متمایز می سازد.

فرش دستباف بافندگان کوچ نشین و کوچک در روستاها غالبا فرش هایی با طرح هایی جسورانه تر و گاه به همراه اشکال هندسی درشت تر، تولید می کنند. این فرش های تولیدی و بافته شده برخلاف طرح های هنری و از قبل برنامه ریزی شده توسط ماشین های نقشه کش، جلوه ی زیباتری داشته و اعتباری از هنر و سنت ایرانی ست.

به عنوان مثال فرش های گبه، که امروزه به شکلی کاملا شناخته شده در بین دکوراسیون مردم دیده می شود، به عنوان قدیمی ترین الگوی فرش سنتی تلقی می شود.
خصوصیات و ویژگی های فرش دستباف

اولین خصوصیت، شکل ظاهری فرش دستباف است که آن را از سایر فرش ها و قالی ها متمایز ساخته است. دلیل این امر به کار گیری نخ هایی طبیعی است که اکثرا دارای پرز می باشد. در نتیجه جنس طبیعی و با کیفیت پشم یا پنبه ی مورد استفاده دلیلی بر محبوبیت این نوع از فرش بوده است.

یک فرش دستباف ایرانی به سه شکل اصلی ترنج، آجری یا خشتی و تخته سه لا بافته می شود. فرش دستباف، نمادی از فرهنگ ایرانی در بین سایر ملت هاست. می توان گفت ایران با فرش دستبافش در جهان به رسمیت شناخته شده است.
حتما بخوانید:  مدل فرش فانتزی [ 9 طرح زیبا برای خانه شما ]

به گفته ی کارشناسان فرش، فرش دستباف مدرن ایرانی یکی از بهترین و زیباترین نمونه های فرش در جهان است. باستان شناسان و کارشناسان این حوزه معتقدند که تاریخ تولید پارچه و فرش در ایران به دوره ی صفویه (۱۷۳۶-۱۵۰۱ میلادی) برمی گردد. محققان بر این باورند که قرون ۱۶ و ۱۷ آغاز شکوفایی در هنر فرش ایران بوده است.

بیشتر فرش هایی که در خانه های ایرانیان مشاهده می کنید، دارای طرح ترنج است. این طرح شامل لبه های گسترده ای در اطراف و کناره های آن و طرح های بیضی و دایره ای در وسط است. این طرح ها از معماری و نقوش دوره ی اشکانی به الهام گرفته شده است.
دسته بندی فرش دستباف از نظر سبک محلی
فرش شهری

این نوع فرش غالبا در خانه های شهری رخ نمایی می کند. فرش شهری اغلب توسط بافنده ی شهر نشین تولید می شود. از ویژگی های این فرش می توان به ظرافت، رج شمار بالا و نقشه و طرح ویژه ی آن اشاره کرد.
فرش روستایی

این نوع فرش به صورت ساده و ابتدایی در روستاها بافته شده است. فرش روستایی اکثرا بدون نقشه (ذهنی باف) و خلاقانه تولید می شود.
فرش عشایری

این نوع فرش توسط بخش عشایری و ایلی و به مانند فرش روستایی کاملا ساده و ابتدایی تولید شده است. نقوش درون این فرش ها غالبا برخاسته از محیط و زندگی ایل نشینان است. فرش ایلی در اندازه های کوچک و به صورت زمخت و درشت باف عرضه می شود. کناره های فرش ایلی، بافتی پیچیده دارد که غالبا در فواصل معینی منگوله های کوتاه پشمین به آن متصل شده است.
نگاه کلی به فرش دستباف

به طور کلی فرش دستباف مدرن علاوه بر داشتن ارزش هنری از ویژگی مهمی همچون افزایش ارزش افزوده، با گذشت سال های متوالی برخوردار است. تقارن رنگ از دیگر ویژگی های خاص فرش دستباف است که باید مورد توجه قرار گیرد. هنگام خرید فرش دستباف به تقارن رنگ در قسمت های متقارن توجه کنید و حتما آن را در نور عادی مورد بررسی قرار دهید.

به یاد داشته باشید رنگ فرش در جهت خواب، تیره تر به نظر می رسد. نکته ی جالبی که شاید تاکنون نمی دانستید، خنک بودن این فرش در تابستان و گرم بودن آن در فصل سرد زمستان است.

دقت داشته باشید که فرش هایی با الیاف بافته شده از جنس پلاستیک از این خاصیت بی بهره هستند. به اصطلاح عامیانه تر هرچه فرش دستباف پا خورده و یا شسته شود زیبایی اش افزون تر می شود؛ مخصوصا اگر فرش دستباف با استفاده از رنگ های طبیعی رنگ آمیزی شده باشد.

نکته جالب توجه این است که هرقدر فرش دستباف بیشتر استفاده شود وطول عمر بیشتری داشته باشد ارزش مالی و هنری آن نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد.
نحوه نگه داری از فرش دستباف

نحوه نگه داری از فرش دستباف یک مساله بسیار مهم است که بسیاری از خانم های خانه دار به خصوص تازه عروسان نگران آن هستند.این موضوع از آن جهت مهم است که اگر شما به صورت اصولی و صحیح موارد مربوط به نگهداری از فرش های دستباف را انجام دهید، می توانید روز به روز ارزش آن بیفزایید.

برای نگهداری اصولی از فرشهای دستبافت ابتدا شما باید بدانید که چه عوامل و دلایلی باعث آسیب رساندن و خراب شدن این فرش ها می شود تا بتوانید از راه حل های تخصصی برای برطرف کردن این مشکلات استفاده کنید. عوامل غیر زنده یا عوامل محیطی که  می توانند در تخریب این فرش زیبا موثر باشند، عبارتند از: گرد و خاک، نور، گرما، رطوبت، فشارهای فیزیکی نامناسب و آلودگی‌های محیطی.
حتما بخوانید:  کاور فرش انتخابی جدید برای فرش

دقت کنید، نباید فرش دستباف بر روی سطح گچی، خاکی یا آهکی پهن شود، این مواد به علت قلیایی بودن باعث تجزیه پشم و ابریشم خواهند شد. هر چند فرش دستباف به اندازه کافی سنگین بوده و این امر جابجایی آن را محدود کند، ولی در طول زمان ممکن است که در یک جهت حرکت کند، در این صورت برای جلوگیری از حرکت فرش می‌توان از ترمز فرش که به صورت قطعه‌ای از لاستیک خاص است که در زیر فرش قرار می‌گیرد از حرکت آن جلوگیری کرد.
فرش دستباف مدرن

فرش دستباف مدرن در فروشگاه عالی قاپو بسیار با کیفیت می باشد. به دلیل استفاده از الیاف عالی و با کیفیت در تار و پود این فرش ها، فاقد هر گونه پرزدهی و ایجاد آلرژی می باشد. از این رو استفاده از این فرش ها در بین مردم طرافداران بسیاری پیدا کرده است.

فرش هایی با رنگ و پس زمینه بسیار شاد و با کیفیت بالا، در تنوع بسیار زیاد از طرح های جدید وارد دنیا و بازار فرش شده است. در این نوع فرش ها سعی شده اشکال فرش دستباف حفظ شود و در عین حال ظرافت و زیبایی و به روز بودن آن همچنان بر سایرین پیشی گیرد.

جهت خرید انواعی متنوع از فرش ها می توانید وارد سایت فروشگاه فرش عالی قاپو شوید و به شکل اینترنتی و بسیار ساده پس از دیدن مدل های متنوع به انتخاب آن بپردازید. چنانچه مایل به خرید حضوری هستید با مراجعه به فروشگاه فرش ما، کارشناسان و متخصصان شما را برای داشتن خریدی مطمئن راهنمایی خواهند کرد.

به هنگام خرید فرش مدرن مورد نظرتان بهتر است دکوراسیون داخلی منزلتان را نیز در نظر بگیرید و هم راستا با آن به خریداری فرش بپردازید. ست بودن یا هماهنگی فرش شما متناسب با پرده ها و دیوارها و حتی سایر لوازم منزل در زیباتر شدن دیزاین داخلی شما بسیار موثر است.
سخن آخر

فرش‌های ماشینی که در حال تولید هستند از نظر طرح و نقشه به دو دسته کلی فرش سنتی و فرش کلاسیک یا مدرن تقسیم بندی می شوند.  فرش‌های ماشینی سنتی همان طرح‌هایی است که توسط استادکاران از گذشته تا به امروز در حال تولید بوده‌اند و جزء اولین طرح‌ها محسوب می‌شوند . طرح‌های سنتی بسیار با ابهت هستند و بودن هر تخته فرش سنتی در منزل ایرانیان جزء لاینفک زندگی شمرده می‌شود.

تلفیق فرش سنتی و مدرن را می توانید در فرش های فروشگاه عالی قاپو به وضوح ببینید.امیدواریم از فرش های فروشگاه ما دیدن فرمایید

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

زمانیکه شما جهت خرید فرش مورد نظر خود به فروشگاههای فرش مراجعه می کنید، مهمترین دلیل برای انتخاب فرش مورد نظر اغلب قیمت آن است. ما همواره به دنبال فرشی با قیمت مناسب می گردیم و چه خوب است که بتوان قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالا برای فرش مورد نظرمان به دست آورد. به عنوان مثال شاید قیمت فرش ۱۲ متری در فروشگاه های فرش با هم متفاوت باشد. پس بهتر است با آگاهی از علت این تفاوت به خرید بپردازیم.
قیمت فرش ۱۲ متری

فرش های ماشینی با ابعاد گوناگون به فروش میروند. این فرش ها از ۱۲ متری گرفته تا اندازه کوچک و پادری در بازار فرش وجود دارند. قیمت فرش ۱۲ متری بر اساس دلایل مختلف می تواند متفاوت باشد که ما امروز قصد داریم در این مقاله به توضیح این موضوع بپردازیم. فرش ۱۲ متری از متداول ترین فرش های ماشینی تولید شده در کارخانجات تولید فرش می باشد. فرش های ۳ در ۴ در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار هستند.

طول و عرض این فرش به ترتیب ۴ و ۳ متر می باشد. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری همواره در بازار فرش متفاوت است. همین عامل سبب می شود تا با اطلاعات کاملی اقدام به خرید فرش مورد نظر کرد. زیرا این فرش با چنین ابعاد بزرگی به عنوان اولین انتخاب بسیاری از مشتریان فرش است. حال این دلیل تفاوت قیمت در چیست؟ پاسخ بسیار آسان برای آن را در یک جمله ی کوتاه می توان اینگونه گفت: این تفاوت قیمت به دلیل اندازه شانه و تراکم فرش است. تراکم فرش هایی با این ابعاد شامل ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰شانه است.
خرید جدیدترین فرش ماشینی 12 متری
لیست قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری

جالب است بدانید قیمت فرش های ۱۲ متری با گذشت زمان در بسیاری از فروشگاههای فرش تغییر پیدا می کند و مدام بر روی آن افزوده می شود. این در حالی است که فروشگاه فرش عالی قاپو با حذف هر گونه واسطه، فرش را به صورت درب کارخانه به خریداران گرامی  تحویل می دهد. قیمت اغلب فرش های ما ثابت بوده و تنها از جهت مساحت و ابعاد آن متفاوت است. فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه از جهت تراکم و نوع الیاف و رنگ های زمینه، کمتر از فرش هایی با تراکم و شانه ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ می باشند. پس تا اینجا دلیل کمتر بودن قیمت و یا متفاوت بودن آن را برای شما توضیح دادیم.

فرش ماشینی با تراکم ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش های ریزبافتی محسوب می شود که از زیبایی، ظرافت در طرح و نقشه و وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل استفاده از این نوع فرش برای فرش اتاق پذیرایی منازل رایج و همواره مورد پسند بوده است. فرش های ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه، خود از جهت قیمت ممکن است با هم متفاوت باشند. دلیل آن به خاطر استفاده از نوع الیاف دریافتی جهت بافت فرش بر می گردد و حتی مواردی نظیر ظاهر فرش از جهت برجسته بودن نقش ها و غیره در قیمت فرش تاثیرگذار است.

به عنوان مثال فرش ماشینی با کد ۱۲۶۱ سرمه ای ۱۲متری با تراکم عرضی ۱۲۰۰ و تراکم طولی ۳۶۰۰ و طرح برجسته و با ۸ رنگ زمینه، با قیمتی معادل ۷میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می گردد. این در حالی است که فرش ماشینی افشان رزا سرمه ای با تراکم عرضی ۱۰۰۰ شانه و تراکم طولی ۳۰۰۰ به صورت طرح برجسته و با ۸رنگ متنوع برای زمینه، یه قیمت ۸ میلیون تومان به فروش می رسد.
فرش ماشینی رزا 12 متر 1000شانه
خرید جدیدترین فرش های ماشینی

همواره عواملی زیادی در خرید فرش ماشینی، تعیین کننده برای قیمت آن ها می باشند. اولین و مهم ترین عامل آنها که در بخش بالایی صحبت هایمان گفتیم، تراکم و شانه فرش است. هرچه تراکم و شانه در فرش ماشینی بیشتر باشد، به مبلغ فرش اضافه می گردد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی تعداد رنگ زمینه فرش و ابعاد مساحت آن می باشد.

به طور کلی فرش ها از نظر تعداد رنگ زمینه به چندین بخش یعنی: فرش ۵ رنگ، فرش ۷ رنگ، فرش ۸ رنگ، فرش ۱۰ رنگ، فرش ۱۲ رنگ و فرش ۱۴ رنگ تقسیم شده و در ابعاد استاندارد و متفاوت از فرش ۶ متری گرفته تا فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری بافته می شوند. هرچه شانه و تراکم فرش، تعداد رنگ زمینه و ابعاد فرش بیشتر باشد فرش از ارزش بیشتری و در نتیجه از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

جهت خرید جدیدترین فرش های ماشینی، باید آگاهی خود را در زمینه طرح های بروز شده فرش های بافته شده در کارخانجات فرش داشته باشید. این امر شاید در ابتدا دشوار به نظر آید؛ ولی با استفاده از جستجو در اینترنت تنها در چند دقیقه می توانید به روزترین طرح های فرش ماشینی را ببینید.

شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاهی عالی قاپو می توانید کلیه محصولات به روز فرش ها را با طرح های جدید و متنوع ببینید. همین امر سبب می شود تا با آگاهی و در نتیجه اطمینان بیشتری به انتخاب فرش مورد نظر خود بپردازید.
قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری در طرح های مختلف

توجه داشته باشید انتخاب فرش ماشینی اکثرا براساس دیزاین دکوراسیون داخلی می باشد. چنانچه شما از دکوراسیون سنتی و کلاسیک استفاده می کنید، فرش انتخابی باید با این موضوع هماهنگ باشد. اگر از دیزاین مدرن در طراحی داخلی منزلتان بهره می برید، باز هم فرش شما باید از طراحی های مدرن فرش بهره مند باشد.

قیمت فرش ۱۲ متری ماشینی از نوع دستبافت خود بسیار ارزان تر می باشد. قیمت فرش های ماشینی ۱۲ متری در طرح متنوع برجسته به دلیل هنر ریز بافتی که در تارو پود این فرش ها صورت گرفته با ارزش تر می باشند.
فرش طرح برجسته
قیمت فرش از کارخانه فرش

همانطور که می دانید جایگاه فرش در خانه های ایرانی از رده ی بسیار بالایی برخوردار است. حتی امروزه با وجود کفپوش هایی نظیر  سرامیک، پارکت و انواع کف‌پوش‌های جدید، بازهم در بیشتر خانه‌های ایرانی بر روی زمین از فرش، قالیچه، گلیم و کناره ها استفاده می کنند. چراکه زیبایی و هنر درون این فرش ها با هیچ‌یک از محصولات مدرن امروزی قابل‌مقایسه نمی باشد.

فرش دستبافت ایرانی از گذشته تاکنون طرح و رنگ‎‌های بسیار زیبایی داشته است. نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار شناخته‌شده است. انواع فرش دستبافت با طرح خشتی، قشقایی و افشان هنوز هم در سراسر کشور بافته می‌‌شود و بعضی از آن‌ها به‌قدری نفیس و زیبا هستند که به‌عنوان تابلو فرش استفاده می‌شود.

همانگونه که در مقالات قبلی اشاره نمودیم، برای خرید، قیمت فرش از کارخانه فرش بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از افراد با داشتن این آگاهی با مراجعه به سایت کارخانه اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی کرده و به طور مستقیم و با حذف واسطه ها، اقدام به خرید فرش مورد نظر خود می کنند.

فروشگاه فرش عالی قاپو از جمله فروشگاههایی است که فرش ها به طور مستقیم از کارخانه سفارش داده می شوند. به این ترتیب با حذف هر گونه واسطه سبب کاهش قیمت فرش نسبت به سایر فروشگاههای فرش شده است. در این فروشگاه کلیه فرش ها به صورت مستقیم با خرید اینترنتی از کارخانه به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. برای این منظور شما عزیزان می توانید برای مشاهده انواع طرح و نقش های فرش کاشان وارد صفحه اصلی سایت فروشگاهی ما شوید و تمامی محصولات را با قیمت مشاهده نمایید.
فرش ماشینی 12 متری طرح برجسته
خرید فرش ماشینی ارزان

افراد در جستجوی خرید فرش ماشینی ارزان با قیمت های متفاوتی روبرو می شوند.

باز همین قیمت ها با توجه به تعداد رنگ های به کار رفته در زمینه ها و برجسته یا ساده بودن طرح ها و غیره کمی متفاوت خواهد بود. با گذشت زمان قیمت الیاف در بازار همانند سایر کالاها بیشتر خواهد شد و خود بیشترین تاثیر را در نوسان قیمت فرش ها خواهد داشت. هم اکنون بهترین الیاف برای بافت فرش ها به صورت آکرولیک و صد در صد هیت ست شده با تراکم های بالا می باشد.

این شکل از الیاف در عین زیبایی چشمگیر خود، بسیار نرم و لطیف و حالت ابریشم گونه دارد. پس در هنگام خرید فرش باید همه ی موارد را در نظر گرفت و شاید تنها ارزان بودن مهم نباشد، بلکه کیفیت در کنار آن پر اهمیت تر خواهد بود.
سخن آخر

در این مقاله به توضیح این مطلب پرداختیم که قیمت یک فرش ۱۲ متری می تواند با توجه به عوامل گوناگون متفاوت باشد. بهتر است با موارد انتخاب صحیح یک فرش آشنا باشیم تا بتوانیم درست ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. یک فرش با توجه به تراکم، شانه و طرح ها و رنگ های بافته شده و الیاف استفاده شده در آن از ارزش های متفاوتی برخوردار خواهد بود.

مثلا فرش های ماشینی به صورت ابریشم مصنوعی از ظاهری بسیار زیباتر و جذاب تری برخوردار هستند، تا یک فرش تراکم ۷۰۰ شانه ای. پس شما عزیزان با افزایش آگاهی خود در زمینه فرش می توانید انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید. فروشگاه فرش عالی قاپو با تضمین قیمت و کیفیت فرش های خود، شما را در یک انتخاب درست و مناسب از فرش کمک خواهد کرد. امیدواریم مقاله امروز توانسته باشد شما را در این زمینه راهنمایی کند. ما منتظر شما عزیزان از بازدید محصولات فرش از این فروشگاه خواهیم بود. می توانید لیست قیمت و ویژگی های فرش های متنوع ما را در سایت مشاهده نمایید.

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی یکی از انواع زیراندازها است که برخلاف نمونه های دستبافت به وسیله ماشین آلات صنعتی تولید می شود. از آنجایی که فرش ماشینی در مدت زمان کوتاه تری نسبت به فرش دستبافت بافته می شود قیمت پائین تری نیز داشته و طرح و نقشه در آن بهتر دیده می شود. فرش ماشینی از زمان پیدایش خود تاکنون توانسته حدود 10 درصد از صادرات غیر نفتی کشور را به خود اختصاص دهد ، مهمترین دستگاه هایی که در تولید فرش ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند واندویل و شونهر هستند. الیافی که در بافت این دسته از فرش ها استفاده می شود غالباً اکریلیک هستند اما برخی از تولیدکنندگان فرش های ماشینی از الیاف BCF و یا الیاف ابریشم مصنوعی که تحت عنوان پلی استر شناخته می شوند استفاده می کنند ، باید به این نکته توجه داشت که فرش های 100 درصد اکریلیک نسبت به انواع دیگر از کیفیت بهتری برخوردار بوده و آسیبی به سلامتی افراد نمی رساند. این درحالی است که فرش های پلی استر یا همان ابریشم مصنوعی به دلیل درخشندگی و عدم پرزدهی و سادگی جابجایی و شستشو در سرتاسر جهان طرفداران مختص به خود را دارند.


شانه و تراکم فرش ماشینی باتوجه به نوع ماشین بافندگی تعیین می شود و می توان آن ها را به فرش های 700، 1000، 1200، 1500 و 1600 شانه تقسیم کرد. هریک از این مدل فرش ها ویژگی های مختص به خود را داشته و هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد گره ها به یکدیگر نزدیکتر بوده و طرح روی فرش حالت مینیاتوری به خود گرفته و بهتر دیده می شود.

این روزها فرش های ماشینی به دو دسته برجسته و ساده تقسیم می شوند. درخصوص فرش های گل برجسته از یک یا دو نخ استفاده می شود که طی فرایند هیت ست شدن یا بخاردهی طول آن ها کمتر از بخش های دیگر می شود. این امر موجب می شود تا بخش هایی از فرش برجسته تر از دیگر قسمت ها باشد. فرش های گل برجسته تحت عنوان فرش هایبالک به فروش می رسند و نسبت به نمونه های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
انواع فرش ماشینی

فرش ماشینی از لحاظ جنس الیافی که در بافت آن ها استفاده شده دارای انواع مختلفی می باشد. اگر بخواهیم دسته بندی کلی برای فرش های ماشینی عنوان کنیم باید به نمونه های: پشمی، اکریلیک، پلی استر و پلی پروپلین اشاره ای داشته باشیم.

هر یک از انواع فرش ماشینی دارای خصوصیات مختص به خود است که در ادامه برخی از آن ها را به طور خلاصه عنوان می کنیم.
ویژگی فرش ماشینی پشمی

در فرش های پشمی از پنبه درخصوص نخ تار استفاده می شود و نخی که برای پود به کار می رود صددرصد کنف و یا جوت است. مهمترین بخش بافت هر فرشی را نخ خاب یا پرز آن شامل می شود که درخصوص فرش های پشمی از پشم خالص و بید زده نشده استفاده می شود.
ویژگی فرش ماشینی اکریلیک

مهمترین ویژگی ای که درخصوص فرش های اکریلیک باید عنوان کرد جنس نخ خاب آن است که صددرصد اکریلیک بوده و قرارگیری در مقابل نور مستقیم خورشید و یا شستشوی مکرر هیچ آسیبی نمی بیند. دوختی که در لبه های فرش زده می شود به زیگزاگ معروف می باشد که درخصوص فرش های اکریلیک این بخش نیز با نخی از همین جنس دوخته می شود.
ویژگی فرش ماشینی پلی استر

از آنجایی که نخ ابریشم دارای قیمت بالایی است تولیدکنندگان فرش های ماشینی به دنبال الیاف جایگزینی هستند که از لحاظ کیفیت و ظاهر همچون الیاف ابریشمی باشد. الیاف پلی استر تحت عنوان ابریشم مصنوعی در صنعت فرش بافی شناخته می شود که درخشندگی و زیبایی مختص به خود را دارند. یکی دیگر از ویژگی های این دسته از فرش ها پرزدهی بسیار اندک آن ها است که موجب شده افراد بسیاری علاقه مند به خرید آن ها باشند.
ویژگی فرش ماشینی پلی پروپلین

یکی دیگر از الیاف مصنوعی که در تولید فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد الیاف پلی پروپلین هستند. این دسته از الیاف مصنوعی قیمت بسیار پائینی داشته و قابلیت رنگ پذیری بالایی درمقایسه با دیگر الیاف مصنوعی دارند. همین امر موجب می شود تولیدکنندگان فرش هزینه کمتری را برای رنگ آمیزی الیاف بپردازند. این مدل از فرش ها برای افرادی که به دنبال فرشی ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی بوده و می توان پس از مدتی آن ها را با نمونه های دیگری تعویض کرد. فرش های پلی پروپلین علیرغم ویژگی هایی که عنوان شد دارای عمر کوتاهی نسبت به دیگر الیاف هستند.
.:[ نمایش فیلم فرش مدرن عالی قاپو ]:.



انوع نقشه فرش ماشینی

فرش ماشینی درحال حاضر دارای تنوع بسیار زیادی در زمینه طرح و نقشه بوده و همین امر موجب می شود تا خریداران با مشکلات بسیاری مواجه باشند. در ادامه برخی از این طرح ها را عنوان می کنیم که اطلاع از آن ها موجب می شود تا روند خرید ساده تر شود.
طرح ابنیه اسلامی

در بافت بسیاری از فرش های ماشینی طراح از طرح کاشی کاری و اشکال هندسی استفاده می کند که زیبایی خاصی داشته و ابنیه اسلامی را یادآور می شوند.
طرح های بندی و یا واگیره ای

از دیگر طرح هایی که طرفداران بسیاری نیز داشته و در سرتاسر فرش تکرار می شوند طرح های واگیره ای یا بندی هستند. در این مدل از فرش ها یک طرح در تمام طول و عرض فرش تکرار شده و زیبایی منحصربفردی به فرش می دهد.
طرح های شکارگاهی

ایرانیان از گذشته های دور نسبت به طرح های شکارگاهی علاقه وافری داشته و این طرح حتی در فرش های دستبافت نیز به چشم می خورد.
فرش های طرح اسلیمی

فرش هایی با طرح اسلیمی دارای مدل های متنوعی هستند و شاخه های دورانی به همراه برگ در تمام فرش پراکنده شده است. درواقع باید گفت طرح های اسلیمی شکل تجرید پیدا کرده درخت است که در سرتاسر فرش به چشم می خورد.
فرش های طرح افشان

پیوستگی و ارتباطی که بین طرح و نقشه فرش های افشان وجود دارد به عنوان نشانه بارز این دسته از فرش های ماشینی شناخته می شود. در فرش های افشان از طرح گل و برگ استفاده می شود که در سرتاسر فرش پراکنده شده و جلوه ای زیبا به این فرش ها داده اند.
طرح شاه عباسی

در فرش هایی با این طرح از گل های شاه عباسی الهام گرفته می شود که بندهای ختائی و نقش و نگاره های اسلیمی آن ها را به طرحی زیبا تبدیل کرده است. فرش های طرح شاه عباسی دارای تنوع بالایی بوده و متقاضیان می توانند باتوجه به سلیقه و نظر خود بهترین گزینه را انتخاب نمایند.
فرش های طرح بتّه جقّه

طرح بتّه جقّه از دیرباز مورد علاقه بسیاری از ایرانیان بوده و از این طرح در بخش های مختلفی استفاده می کرده اند. بتّه های سرکجی که بسیار معروف هستند و زیبایی خاصی را به هرچیزی می بخشند. فرش های بتّه جقّه در اندازه های مختلفی تولید می شوند که علاقه مندان می توانند سایز موردنظر خود را سفارش دهند.

فرش های ماشینی علاوه بر طرح های ذکر شده در طرح های دیگری نیز تولید می شوند که عبارتند از: طرح ماهی، طرح خشتی، طرح درختی، ترکمن، گل فرنگ، محرابی و طرح های تلفیقی.
قیمت فرش ماشینی

در تعیین قیمت فرش ماشینی عوامل متعددی دخالت دارد که مهمترین آن ها استفاده از مواد اولیه مرغوب است. شانه و تراکم نیز به عنوان امری مهم در قیمت گذاری فرش ماشینی شناخته می شود. از دیگر مواردی که قیمت فرش ماشینی را تعیین می کند برند آن می باشد. از سوی دیگر هرچه سایز و اندازه فرش بزرگتر باشد به همان اندازه نیز قیمت آن بالاتر خواهد بود. درخصوص شانه و تراکم باید این نکته را مدنظر قرار داد که هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد به همان اندازه نیز طرح و نقشه واضحتر بوده و گره ها فشردگی بیشتری خواهند داشت. به طور نمونه فرش هایی 700 شانه درمقایسه با فرش های 1000 شانه ارزان تر هستند و فرش های 1500 شانه نسبت به فرش های 1200 گران تر هستند.

جنس الیافی که در بافت فررش استفاده شده نیز می تواند در تعیین قیمت آن ها تاثیر مستقیمی داشته باشد. به عنوان مثال فرش های اکریلیک نسبت به فرش های پلی استر و ابریشم مصنوعی گران تر می باشد.
خرید فرش ماشینی ارزان

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید فرش ماشینی ارزان قیمت هستند. همین امر موجب شده فروشگاه های فرش در زمینه قیمت با یکدیگر به رقابت بپردازند. فروشگاه های اینترنتی بخش عمده ای از محصولات خود را با قیمتی پائین تر از فروشگاه های حضوری عرضه می کنند.
اهمیت برند در تولید فرش

فرش هایی که توسط برندهای معتبر تولید شده اند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. چرا که این کمپانی ها هرگز محصولات خود را زیر سوال نمی برند. اگر در شناخته فرش تخصصی نداشته باشید نمی توانید به راحتی کیفیت فرش را تشخیص دهید. به همین خاطر توصیه می کنیم فرش هایی را خریداری کنید که برند معتبر و شناخته شده ای داشته باشند.
فرش ماشینی جدید

این روزها فرش های ماشینی در طرح های جدید و به روزی وارد بازار شده اند. اگر به دنبال خرید فرشی جدید و زیبا هستید کافی است چرخی در بین فرش ها بزنید تا با جدیدترین طرح ها از نزدیک آشنا شوید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که فرش های ماشینی جدید به گونه ای طراحی شده اند که می توان آن ها را با هر سبک از دکوراسیونی هماهنگ کرد. به عنوان مثال اگر از دکوراسیونی با سبک سنتی در خانه خود استفاده می کنید می توانید به راحتی یک فرش ماشینی جدید را انتخاب کنید.

استفاده از 8 یا 10 رنگ در بافت فرش این اجازه را به افراد می دهد که آن را با دکوراسیون های مختلفی ست کنند. بنابراین حتی اگر دکوراسیون منزلتان مدرن است درخصوص انتخاب فرش هیچ نگرانی نداشته باشید. طرح های فانتزی نیز در بین فرش های ماشینی بسیار دیده می شوند که می توان از آن ها نیز برای داشتن دکوراسیونی ایده آل در خانه کمک گرفت.

 

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

امروز می خواهیم درباره ی پرفروش ترین طرح فرش ماشینی با هم صحبت کنیم. فرش های ماشینی در حدود ۵۰ سال پیش به بازار ایران آمدند. به دلیل تقاضای گسترده فرش در ایران و گرانی فرش دستبافت، فرشهای ماشینی خیلی زود محبوب شدند. تولید انبوه فرشهای ماشینی از دهه ۶۰ آغاز شده است. چندین کارخانه بزرگ محصولات خود را به بازار عرضه کردند و همانطور که قبلاً ذکر شد به دلیل هزینه کم و شباهت آنها به فرشهای دستباف، این فرشها با استقبال خوبی در بین مردم روبرو شدند.

امروزه فرش ماشینی به عنوان اساسی ترین وسیله منزل شناخته می شود. در این مقاله می خواهیم پرفروش ترین طرح فرش ماشینی را بررسی کنیم. فرش های ماشینی با طرح های گوناگونی وارد بازار فرش شده اند. افراد بر اساس سلیقه شخصی و نحوه چیدمان دکوراسیون فضای داخلی می توانند اقدام به خریداری طرح مورد نظر خود کنند.
پرفروش ترین طرح فرش ماشینی

در ابتدا می خواهیم علت پر فروش شدن برخی از طرح های فرش ماشینی را بدانیم و برای این منظور باید در ابتدا دلایل مهم افراد به هنگام خرید یک فرش ماشینی را بررسی کنیم:
فرش ماشینی مدرن با طرح ساده و محبوب

    تکنولوژی و انواع الیاف به کار رفته در فرش ها

پر فروش ترین طرح فرش ماشینی را می توان از طریق فن آوری های مختلف در مواد و تراکم های متفاوت نخ در بافت فرش، به شکلی متنوع تولید کرد. یکی از محبوب ترین فرش های ایران از اکریلیک ساخته می شود. اکریلیک شباهت زیادی به الیاف طبیعی (پشم) دارد. این الیاف از دوام و کیفیت بالایی در مقایسه با سایرین برخوردار است.

از الیاف آکریلیک می توان یک ماده اولیه برای تولید فرشی خوب به دست آورد. در ضمن فرش های اکریلیک قیمت کمی نسبت به سایر فرش ها دارند.
علاوه بر فرشهای ساخته شده از ۱۰۰٪ اکریلیک، ترکیبات اکریلیک و پشم / پلی استر نیز رایج است. پشم های طبیعی گرانتر از الیاف مصنوعی هستند؛ بنابراین در فرش های ماشینی کمتر استفاده می شود.

الیاف مصنوعی دیگری که در فرشهای ماشینی استفاده می شود، پلی استر (ابریشم مصنوعی) و پلی پروپیلن هستند. پلی استر به فرش، جلوه ای براق می بخشد و آنها را مانند فرش های ابریشمی نشان می دهد. این گونه فرش ها دارای پرزهای کم تری مشابه با فرش های اکریلیک و پشمی هستند. آن ها همچنین از ماندگاری کمتری برخوردار می باشند؛ با این وجود در بین بسیاری از افراد محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

    تراکم استفاده شده در بافت فرش ها

از دلایل پر فروش شدن برخی از طرح های فرش ماشینی می توان به دو عامل مهم دیگر که در زیبا بودن طرح فرشهای ماشینی مهم است، اشاره کرد. یکی از آن ها، شانه در فرش ماشینی و دیگری تراکم (گره ها ی) استفاده شده در فرش است. شانه به تعداد گره های موجود در هر متر مربع عرض فرش گفته می شود. به عنوان مثال، یک فرش با ۱۰۰۰ شانه، در یک فرش ۳ * ۴ متر مربع، دارای ۳۰۰۰ گره در عرض فرش است.

تراکم یا چگالی فرش، همچنین به تعداد گره در هر متر مربع طول فرش گفته می شود. به طور کلی، تعداد گره های طول، بیش تر از گره های عرض است. همانطور که در فرشی با تراکم ۲۰۰۰ و در ابعاد ۲ * ۳، در طول فرش ۶۰۰۰ گره وجود دارد. فرش های ماشینی با تراکم بالاتر، شباهت بیشتری به فرش دستبافت خواهند داشت.

    ماندگاری

شاید یکی از دلایل پر فروش ترین طرح فرش ماشینی، ماندگاری آن باشد. فرش های ماشینی بسته به الیاف و نحوه نگهداری می توانند تا ۳۰ سال دوام داشته باشند. جلوگیری از رطوبت در این فرش ها و شستن صحیح آنها، باعث افزایش طول عمر آن ها می شود.

    طرح ها و الگو های به کار رفته در بافت فرش

پیش از این الگوهای فرشهای ماشینی از فرشهای دستبافت الهام گرفته شده بود. از مدل و طرح های آن می توان به:

    طرح آثار باستانی و ابنیه اسلامی
    طرح شاه عباسی
    طرح اسلیمی
    طرح افشان
    طرح بته جقه
    طرح اقتباسی
    طرح واگیره ای یا بندی
    طرح درختتی
    طرح شکارگاهی
    طرح قابی یا خشتی
    طرح گل فرنگ
    طرح گلدانی
    طرح هندسی
    طرح تلفیقی

حتما بخوانید:  فرش طرح ترک|مدل، قیمت و خرید فرش ترک

و غیره اشاره نمود.

فرش ماشینی دستباف نما پرفروش

با گذشت زمان و تغییر ذائقه و علاقه مردم همراه با واردات فرش از بلژیک، ترکیه و برخی دیگر از کشورها، الگوهای فرش ماشینی نیز تغییر کرد. طرح های مدرن از جمله اشکال هندسی، اشکال هنری و حتی شکل مدرن ساده و بدون هیچ طرحی در  این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

اگرچه فرش های ماشینی با طراحی مدرن در حال گسترش است، اما طرح های سنتی، به ویژه طرح های فرش دستبافت شرقی، هنوز مشتریان خاص خود را دارد.
فرشهای ماشینی مدرن

علاوه بر فرش های ماشینی سنتی که با استانداردهای دستبافت ساخته می شدند، فرش های ماشینی مدرن با انواع مختلفی از اشکال، الگوها و کیفیت ها به عنوان پرفروش ترین طرح فرش ها تولید می شوند. به عنوان مثال، فرشهای کرک دار فرشهایی با الیاف بی نظم طولانی هستند و برای تزئینات مدرن در مکان های خاص استفاده می شوند.

پس این موضوع به ما ثابت می کند هنوز فرش ماشینی با طرح دستبافت از طرفداران بسیاری برخوردار است. فرش های ماشینی مدرن را می توان در دسته ی پر فروش ترین طرح فرش ماشینی محسوب کرد.
کیفیت فرش های ماشینی در بالا رفتن محبوبیت خرید شان

انواع مختلف فرش ماشینی با کیفیت های مختلف برای کاربردهای گوناگونی تولید می شوند. استفاده از الیاف با کیفیت بالا و همچنین کنترل کیفی مناسب در مراحل تولید، منجربه تولید محصولی باکیفیت می شود. عامل دیگر در حفظ کیفیت و دوام فرش، پیروی از روش های استاندارد نگهداری از آن است و شاید به همین دلیل جزو پرفروش ترین طرح فرش ماشینی محسوب می شوند.

در تولیدات جدید فرش سعی شده از الیاف متناسب با صنعت دنیای امروز استفاده شود. اکثر این الیاف ها فاقد هر گونه حساسیت زایی و بیماری های پوستی و تنفسی می باشند. براین اساس کیفیت بالای فرش های تولیدی سبب افزایش تقاضا برای آن ها گردیده است.

بسیاری از فرش های ماشینی تولیدی در ایران از جهت کیفیت و طرح با فرش های خارجی نظیر ترک و بلژیک و غیره برابری می کند و حتی به خارج نیز صادر می شود.
فرش ماشینی مدرن
رده بندی طرح های فرش ماشینی تولیدی در بازار کدام است؟

    طرح های فرش کلاسیک

فرش های تولید شده دستباف که معمولا طرفداران سبک کلاسیک به دنبال آن هستند. ناگفته نماند امروزه فرش های ماشینی بسیار زیبایی با نمای فرش دستبافت تولید می شود که تشخیص ماشینی یا دستباف بودن آن را برای بسیاری از افراد سخت نموده است.

    طرح های مدرن

این طرح ها همان طور که از نام آن نیز مشخص است، متناسب با دکوراسیون های خاص، اسپرت و مدرن است. اغلب این فرش ها با طرحی ساده و یا حتی بدون طرح می باشند. از انواع این فرش مدرن می توان به فرش شگی، بلژیکی، ترک، و غیره اشاره نمود.

    طرح تلفیقی

این شکل از فرش در ظاهر، تلفیقی از طرح های مدرن و سنتی است. این طرح، برگرفته از طرح فرش دستبافت و نقاشی های مدرن ایرانی است؛ که در آن به خوبی مشهود است. این طرح از فرش ها اکنون به صورت صادراتی به بسیاری از کشورها جهت فروش فرستاده می شود.

امروزه طراحان فرش ماشینی با توجه به میل بازار، سعی می کنند، طرح هایشان در دسته سوم که استقبال زیادی از آن شده است یعنی به عنوان پرفروش ترین طرح فرش ماشینی، قرار بگیرد. هنرمندان خلاق با طراحی نقشه های تلفیقی و با رنگبندی های جالب توانسته اند، طرح هایی خلاقانه بوجود آورند که علاوه بر جلب توجه مشتریان داخلی، علاقمندان زیادی از خارج نیز به دست آورند.
فرش ماشینی گل برجسته پرطرفدار
نکته مهم

فرشی که امروز می شناسیم سالهاست که با ماست. در تاریخچه ی فرش باید گفت در ابتدا فرش تنها وسیله ای بود که برای استفاده شخصی تولید شده بود تا از ما در برابر گرما و سرما محافظت کند. بعد ها با پیشرفت دانش بشری و افزایش قوه ی خلاقیت آن ها، تکنیک گره زدن و بافتن فرش طی سالیان متمادی پیشرفت کرد.
حتما بخوانید:  اصول نگهداری از فرش شگی

با گذر زمان، نقوش طرح های فرش جزئیات بیشتری پیدا کردند به راحتی می توانید پرفروش ترین طرح فرش ماشینی را به صورت آنلاین ببینید. با این وجود فرش ایرانی هنوز هم یک هنر دستی منحصر به فرد برای استفاده افراد محسوب می شود. ناگفته نماند فرش های گره ای ماشینی امروزه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در بسیاری از مواقع نیاز به یک چشم آموزش دیده و با تجربه برای دیدن تفاوت فرش دستباف و فرش تولید شده به صورت مکانیکی است.

اگر بخواهید به بزرگترین تفاوت اشاره کنید، این است که فرشهای گره ای ماشینی فاقد روح در پشت آثار هنری فرشهای دستباف هستند. هر چند که در زمان کنونی نیز ارزش فرش های ماشینی تولید شده نیز بسیار بالا رفته است.
سخن آخر

فرش ایرانی نمادی از فرهنگ و اصالت نیاکان ماست. امروزه فرش ایرانی و فرش های شرقی از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند. فرش ایرانی در دکوراسیون  فضاهای داخلی از منازل، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. استفاده از فرش شرقی ایرانی مدرن ترین قسمت خانه های امروزی است.

فرش ایرانی با طرح ها و الگوهای منحصر به فرد خود، انرژی زیادی را برای محیط خانه ها فراهم می کند. در برخی از کشورها مانند ایران، پاکستان، هند و ترکیه، فروشگاه های خرده فروشی یا فروشگاه های عمده فروشی زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از فرش های شرقی یا ایرانی را به فروش می رسانند.

بهترین راه هایی که می توانید فرش های شرقی از جمله پرفروش ترین طرح فرش ماشینی را به راحتی خریداری کنید، فروشگاه های آنلاین است. در فروشگاه های آنلاین، شما می توانید انواع مختلفی از فرش های ایرانی با بهترین قیمت را پیدا کنید. امروزه، بیشتر تأمین کنندگان فرش ماشینی، فروشگاه های آنلاین دارند که محصولات خود را روی آنها عرضه می کنند.
فرش ماشینی مدرن پرفروشنتیجه گیری

فروشگاه فرش عالی قاپو به عنوان معتبرترین فروشگاه فرش شناخته شده است. محصولات فرش در این فروشگاه بسیار متنوع بوده و دست مشتری را برای انتخابی متناسب با سلیقه ی خود باز می گذارد. در این فروشگاه پرفروش ترین طرح فرش ماشینی را به راحتی پیدا خواهید کرد.

تمامی محصولات فرش ما به صورت آنلاین و اینترنتی قابل خریداری و ارسال می باشد. تضمین کیفیت در کنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه از ویژگی های فروشگاه فرش عالی قاپو است. جهت خرید فرش کافیست به سایت ما مراجعه کرده و وارد بخش محصولات شوید. پس از انتخاب فرش مورد نظر آن را به شکل اینترنتی سفارش دهید

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

اهمیت فرش در دکوراسیون داخلی منزل بر همگان مشخص است. یکی از ویژگی های مهم فرش، ایجاد مرزبندی برای بخش های مختلف، در یک خانه است. مثلا با فرش می توان بخش پذیرایی را از قسمت فضای ناهار خوری جدا نمود. حال تصور نمایید شما به دنبال خرید فرش ۹متری هستید. ما قصد داریم در این مقاله به ویژگی های یک فرش ۹متری خوب و تاثیر آن در زیباسازی فضای دکوراسیون داخلی بپردازیم.

فرش ۹ متری

در هنگام خرید و انتخاب یک فرش ۹ متری علاوه بر ابعاد و مساحت فضای مورد نظرمان باید به ویژگی های دیگر نظیر رنگ وسایل و مبلمان و سبک دکوراسیون داخلی نیز توجه کنیم. گاهی سبک دکوراسیون شما مثلا دراتاق پذیرایی سنتی و کلاسیک می باشد؛ پس در این حالت بهتر است به انتخاب فرشی با این ویژگی ها بپردازید. اولین قدم در انتخاب فرش دقت و توجه در نکات زیر است:

  • متراژ منزل شما و تناسب آن با ابعاد فرش ۹ متری تان
  • انتخاب فرشی با طرح و سبک مناسب دکوراسیون داخلی خانه شما
  • دقت در محل انتخابی برای فرشتان؛ مثلا در کدام اتاق قرار است قرار گیرد. آیا در اتاق پذیرایی قرار است باشد یا نشیمن یا اتاق خواب و غیره
  • توجه به بودجه خریدتان
  • دقت در سلامت الیاف استفاده شده در فرش (بهتر است فرشی را انتخاب کنید که از بهترین الیاف در تار و پود آن استفاده شده باشد؛ این امر از جهت جلوگیری از بیماریی هایی نظیر حساسیت های پوستی و ناراحتی های تنفسی اهمیت دارد.)

قیمت فرش 9متری

قیمت فرش ۹متری

حال شما پس از فکر درباره سبک، سلیقه و بودجه فرش موردنظرتان به دنبال انتخاب فرشی متناسب با خواست های خود می گردید. شاید اولین چیزی که به ذهن شما خطور  کند، قیمت فرش ۹ متری می باشد. در مقالات گذشته نیز بیان کردیم که قیمت یک فرش را عوامل مختلفی نظیر ابعاد و مساحت فرش که در آن آلیاف به کاررفته است و تراکم شانه در تار و پودها تشکیل می دهد؛ در نتیجه هر چه موارد گفته شده بیشتر باشد، طرح ها و نقش ها بر روی فرش ریزتر و زیباتر جلوه نمایی خواهند کرد. جنس الیاف استفاده شده نیز بی تاثیر در قیمت یک فرش نخواهد بود.

ابعاد فرش ۹متری

با کوچکتر شدن فضای داخلی منازل از جمله آپارتمان ها تقاضا برای خرید فرش های ماشینی با ابعاد ۹ متری بسیار بیشتر شده است. یکی از پر فروش ترین فرش ها در بازار، فرش های طرح برجسته ۹ متری با تراکم بالا جهت استفاده در اتاق پذیرایی می باشد. برای زیباتر جلوه دادن این فرش ها با ابعاد کمتر از ۱۲ متر بهتر است در هنگام چیدمان سعی کنیم پایه های مبل بر روی فرش قرار نگیرد. عزیزان دقت نمایید که در سالن‌های نه چندان بزرگ که تمام قسمت‌ها به هم پیوسته هستند، بهتر است طرح و رنگ فرش‌های استفاده شده یکسان باشد تا چیدمان ما جلوه ی زیباتری به خود بگیرد.

حواسمان باید باشد که مهم‌ترین عامل در انتخاب ابعاد فرش، اندازه فضا و اتاقی است که می خواهیم از فرش در آن‌جا استفاده نماییم. مطمئناً فرش باید از نظر اندازه به‌گونه‌ای باشد که ابعاد نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ داشته باشد. البته در یک فضای بزرگ می‌توان از چند فرش کوچک در بخش‌های مختلف فضاها استفاده نمود.در پذیرایی‌های بزرگ سعی کنید بیشتر از مساحت فضا به نوع و چیدمان مبلمان و سایر المان‌هایی که قرار است اطراف فرش قرار بگیرند توجه کنید.

مهمترین قانون در انتخاب درست و مناسب از ابعاد یک فرش این است که فرشی که انتخاب می‌شود باید از نظر اندازه با شکل خود اتاق نیز هماهنگی لازم را داشته باشد. در ادامه ی توضیح این مطلب باید گفت مثلا در فضاهای تاریک و دراز در مقایسه با فضاهای مربعی شکل، نسبت اندازه فرش به اندازه فضا کوچک‌تر خواهد بود. این شکل از چیدمان سبب می شود تا فضاهای شما با استفاده از فرش زیباتر دیده شوند.

ابعاد فرش 9متری

فرش ۹ متری ارزان

فرش های ماشینی تولید شده توسط دستگاههای بافت فرش به مراتب ارزان تر از فرش های دستبافت است. امروزه تولید کنندگان فرش به تولیدات متنوع از فرش های ماشینی با طرح و رنگ های متنوع و قیمت هایی مناسب برای هر بودجه ای پرداخته اند. قبلا نیز گفته بودیم قیمت یک فرش را ابعاد، جنس و کیفیت الیاف موجود در تارو پود فرش و هزینه های مختلفی که واسطه های فرش پس از خرید بر روی قیمت آن می کشند دربرمی گیرد.

گاهی شما عزیزان به دنبال خرید فرش ۹ متری ارزان فرشی را مشاهده می کنید که از قیمت پایینی برخوردار است. چنانچه در اطلاعات آن فرش دقیق شوید متوجه کیفیت پایین الیاف و یا نقشه نامناسب این فرش خواهید شد. پس توجه داشته باشید هر ارزانی بی حکمت نیست! اگر شما به دنبال خریدی با قیمت و کیفیت مناسب می گردید، باید فرش مورد نظر خود را از یک تولید کننده دارای نام و نشان و به طور مستقیم خریداری کنید.

حال شما چنانچه اقدام به خرید به طور مستقیم از کارخانه بنمایید به میزان زیادی در زمینه ی قیمت فرش می توانید تخفیف بگیرید. فروشگاه فرش عالی قاپو با خرید به طور مستقیم از تولید کننده و کارخانجات فرش و فروش به صورت بدون واسطه به مشتریان عزیز اقدام به حذف هر گونه هزینه های اضافی بر روی فرش می نماید. تمامی قیمت های فرش های فروشی در این فروشگاه به قیمت تمام شده کارخانه می باشند. شما عزیزان تنها با یک نگاه از قیمت فرش های سایت فروشگاهی ما متوجه این موضوع خواهید شد.

فرش 9 متری ارزان

قیمت فرش ماشینی ۹متری ۵۰۰شانه

تفاوت انواع قیمت فرش ۹متری از جهت شانه و تراکم متفاوت در آن است. برای مثال قیمت یک فرش ۹متری با تراکم ۵۰۰شانه از قیمت یک فرش ۹متری با تراکم ۱۰۰۰شانه متفاوت است. با توجه به توضیحات سطرهای بالا می خواهیم مثالی از قیمت فرش ماشینی ۹ متری ۵۰۰شانه بزنیم.

همانگونه که گفتیم از نظر تعداد رنگ زمینه ای به کار رفته در فرش ها می توان آن ها را تقسیم بندی نمود؛ مثلا فرش های ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ. همچنین در فرش های مدرن مثل فرش شگی که انواع تک رنگ، دو رنگ و حتی سه بعدی وجود دارند. بعد از آن نوبت به جنس نخ و الیاف به کاررفته در فرش می رسد، که در این مورد نیز می توانید فرش های ماشینی را از هم مجزا کنید؛ مثلاً فرش ماشینی با نخ آکریلیک و یا فرش ماشینی پلی استر و پلی پروپیلن.

بعد از همه این موارد نوبت به جداسازی فرش ها از جهت شکل هندسی است. این فرش ها نیز ممکن است به شکل فرش مستطیل باشند و یا فرش گرد و یا حتی کناره. شما عزیزان در صورت لزوم می توانید شکل فرش خود را نیز به صورت سفارشی خاص به تولید کننده بدهید. آنچه که هدف ما از دسته بندی فرش از جهت تفاوت در قیمت است، از نظر تعداد شانه و جنس و نخ و غیره است.

فرش های ۵۰۰ شانه از فرش های ماشینی ارزان قیمت محسوب می شوند. برخی از افراد که توان مالی پایین تری دارند و یا فرشی برای کاربرد معمولی و غیر تزیینی می خواهند، به سراغ این نوع فرش می روند.

خرید اینترنتی فرش 9متری

قیمت فرش ماشینی ۹ متری گل برجسته

از جمله محبوبترین و پرطرفدارن ترین فرش های ۹ متری به صورت گل برجسته و یا فرش ماشینی بلژیکی است. استفاده از این فرش های زیبا، در چیدمان داخلی دکوراسیون مدرن و لاکچری بسیار مناسب است. اغلب نخ های استفاده شده در الیاف این فرش ها به صورت هیت ست شده و ابریشم گونه است. فرش های ماشینی ۹ متری گل برجسته از تراکم شانه بالایی برخوردارند. شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاه فرش عالی قاپو می توانید انواع متفاوت از طرح و رنگ این شکل از فرش ها را ببینید.

شاید شما عزیزان بخواهید بدانید که چطور نقش ها و طرح های یک فرش به صورت برجسته نمایان می شود؟ در ادامه باید گفت در بافت فرش گل برجسته از دو نوع نخ خاب با نام های آکریلیک هیت ست و هایبالک هیت ست استفاده می گردد. قرار گرفتن این دو نوع نخ به علت ویژگی های متفاوتی که دارند به نحوی است که در مرحله پرداخت موجب بوجود آمدن پستی و بلندی یا همان برجستگی ها در سطح فرش خواهد شد.

استفاده از این فرش های زیبا در بخش ها و قسمت های خاص تر در منازل نظیر پذیرایی ها کاربردی تر هستند. بهتر است در محل های پر رفت و آمد به دلیل پا خوردن زیاد و احتمال از بین رفتن ظاهر زیبای فرش از آن ها استفاده نگردد.

خرید فرش ماشینی ۹ متری

شما عزیزان جهت خرید فرش ۹ متری به سایت فروشگاه فرش عالی قاپو مراجعه کنید و پس از بازدید از کلیه محصولات فرش فروشگاهی ما به شکا آنلاین به راحتی اقدام به خرید نمایید. فروش محصولات ما به صورت اینترنتی و آنلاین بوده. در صورت هر گونه پرسش در این زمینه کارشناسان ما به صورت تلفنی به راهنمایی شما عزیزان خواهند پرداخت.

فرش های ۹ متری با ابعاد ۲/۵ *۳/۵ ما در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای به فروش می رود. فروشگاه فرش عالی قاپو با تضمین قیمت در کنار کیفیت محصولات خود، گارانتی پس از خرید را نیز به شما ارائه می دهد. تنها با یکبار بازدید از سایت فروشگاهی فرش ما از مشتریان دائم ما خواهید شد. با مراجعه به لیست قیمت فرش های ما می توانید به مقایسه با دیگر فروشگاههای فرش بپردازید و از خرید خود اطمینان پیدا کنید.

منبع : https://aliqapo.com/9-meter-carpet-buying-guide/

  • دکتر تعمیرکار
  • ۰
  • ۰

گاهی به هنگام کار با دستگاه ماشین لباسشویی ال جی خود متوجه یکسری ارور ها یا کد های خطا روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی می شوید. در این هنگام سعی در راه اندازی مجدد دستگاه و رفع آن خطاها می کنید اما فایده‌ای ندارد. به همین علت بهتر است با مهمترین دلایل بروز ” کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ال جی” خود آشنا باشید. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این مطلب قصد داریم لیست کلی از خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی ال جی را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.
مهمترین خطاها در ماشین لباسشویی ال جی کدام است؟

از آنجایی که ماشین لباسشویی یک دستگاه پیچیده از قطعات فنی مختلفی می باشد ممکن است به دلایل مختلفی کد های خطا را روی صفحه نمایش مشاهده کنید که عمدتا به دو دسته طبقه بندی می شوند.
• دسته اول بروز این کدهای خطا مربوط به نحوه نادرست استفاده یا مشکلات بیرونی دستگاه ماشین لباسشویی است. به عنوان مثال اتصال نادرست و خرابی در شیلنگ آب، اشکالات در شیر آب ورودی و غیره.
• دسته دوم مربوط به وجود ایرادات و یا نقص فنی دستگاه است که برای رفع آن نیازمند دانش فنی و تخصص در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد. به عنوان مثال می توان به ارور e5 اشاره کرد. با دیدن ارور e5 که نشان از وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی است باید با تعمیرکاران ماشین لباسشویی تماس بگیرید.
بررسی مهمترین ارورها در ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی جزو پرطرفدارترین برندهای ماشین لباسشویی است. در این بخش به بررسی تک تک ارورها در این ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت.

    ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی

وقتی این ارور را روی صفحه نمایش مشاهده کردید باید به بررسی بخش آب ورودی دستگاه لباسشویی خود بپردازید. احتمالاً مشکلاتی در لوله آب ورودی یا بخش شیر آب به وجود آمده است. در غیر این صورت باید برد دستگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

    ارور OE در ماشین لباسشویی ال جی

حتما بخوانید:  خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار

گاهی اوقات بدون هیچ کد خطایی مشکلات مربوط به این کد در دستگاه ماشین لباسشویی شما به صورت عدم تخلیه آب در دیگ ظاهر می شود. اما وجود این کد خطا نیز حاکی از همین مشکل است. برای رفع این ایراد هر چه سریعتر پمپ تخلیه آب را از جهت هر گونه آسیب یا صدمه و یا گرفتگی در آن بررسی کنید.

    ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی

این کد نشان از وجود ترک در شیر آب ورودی و عدم تخلیه مناسب آب از دستگاه است. در این حالت شکلی از سرریز شدن آب در دستگاه را مشاهده خواهید کرد. برای رفع آن هر چه سریعتر با تعمیرکاران مجاز ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

وجود این کد خطا نشان از خرابی در سنسور تشخیص میزان حجم آب ورودی است. در غیر این صورت برد ماشین لباسشویی را باید مورد ارزیابی قرار داد.

    ارور De در ماشین لباسشویی ال جی

چنانچه درب ماشین لباسشویی به خوبی چفت یا قفل نگردد این خطا نمایش داده خواهد شد. تعمیرکاران سنسورهای مربوط به قفل درب را بررسی کرده و به رفع این خطا می پردازند. گاهی حجم زیاد از لباس های قرار داده شده در دستگاه سبب بروز این خطا خواهد شد. شما می توانید در مواجهه با این موضوع دستگاه را خاموش کرده و پس از بررسی لباس های قرار داده شده در دستگاه مجدداً آن را راه اندازی کنید.

    ارور tE در ماشین لباسشویی ال جی

پس از مشاهده این ارور، هیتر و المنت های مربوط به آن مورد بررسی قرار داده می شوند.

    ارور LE در ماشین لباسشویی ال جی

حتما بخوانید:  آموزش جرمگیری ماشین لباسشویی

این ارور حاکی از وجود اشکالات در موتور ماشین لباسشویی نظیر اتصالی سیم ها می باشد. برای رفع این ارور نیازمند بررسی توسط یک تکنسین زبده تعمیرات ماشین لباسشویی است.

    ارور EE در ماشین لباسشویی ال جی

این ارور نشان از خرابی در برد دستگاه بوده و چاره‌ای جز تعمیر یا تعویض آن ندارید.

    ارور PF در ماشین لباسشویی ال جی

با دیدن این ارور نیازمند بررسی دستگاه توسط تعمیرکار از جهت برق ورودی یا اتصالات برقی در داخل ماشین لباسشویی هستید.

    ارور CE در ماشین لباسشویی ال جی

به طور معمول پس از مشاهده این خطا یکبار دستگاه را از برق خارج کرده و مجدداً راه اندازی کنید. چنانچه مشکل رفع نشد با تعمیرکاران لباسشویی تماس بگیرید.

    ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی

نمایش این ارور حاکی از انجام عملیات خشک کن در ماشین لباسشویی بوده که به شما اعلام می کند مدت زمانی برای خنک شدن دستگاه اختصاص داده و بعد اقدام به خارج کردن لباس ها از ماشین لباسشویی کنید. این کار سبب شده تا میزان چروک لباس ها پس از اتمام کار لباسشویی بسیار کاهش یابد.
پس از پایان شستشو جهت جلوگیری از چروک شدن لباس ها آن ها را از داخل دیگ خارج کنید.

پس از پایان شستشو جهت جلوگیری از چروک شدن لباس ها آن ها را از داخل دیگ خارج کنید.

    ارور CL در ماشین لباسشویی ال جی

این علامت حاکی از فعال شدن قفل کودک روی درب ماشین لباسشویی است. جهت غیرفعال کردن آن حدود ۳ ثانیه قفل را نگه دارید.

    ارور SE در ماشین لباسشویی ال جی

با مشاهده این ارور که نشان از مشکلات فنی در موتور ماشین لباسشویی است هر چه سریعتر با تعمیرکاران ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

    ارور ae در ماشین لباسشویی ال جی

با دیدن این ارور به بررسی وجود نشتی در قسمت شیلنگ ها، جاپودری یا زیر ماشین لباسشویی بپردازید.

    ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی

قرار دادن لباس ها بیش از ظرفیت مخزن ماشین لباسشویی و یا به صورت نامتعادل در داخل دیگ سبب بروز چنین اروری می شود. کافی است درب ماشین لباسشویی را باز کرده و از گذاشتن مقادیر زیاد و یا برعکس کم لباس ها در ماشین لباسشویی خودداری کنید.

    ارور tcl در ماشین لباسشویی ال جی

حتما بخوانید:  بررسی کیفیت لباسشویی ایندزیت [مزایا و معایب]

وجود این ارور روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی نشان از وجود رسوب در دستگاه است. برای رفع این مشکل با استفاده از ریختن مواد رسوب زا در داخل جاپودری و زدن دکمه Tub Clean به تمیز کردن ماشین لباسشویی از وجود رسوب ها بپردازید. در مقاله آموزش جرمگیری ماشین لباسشویی این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم. در صورت نیاز می توانید آن را مطالعه کنید.

    ارور sud در ماشین لباسشویی ال جی

وجود مقادیر بیش از اندازه پودر یا مایع لباسشویی در قسمت جاپودری سبب بروز این خطا می شود. کافی است جاپودری را تمیز کرده و مجدداً آن را با مقادیر مناسب از پودر یا مایع پرکنید و عملیات شستشو را راه اندازی نمایید.

    ارور end در ماشین لباسشویی ال جی

با دیدن این کد اقدام به ریست کردن ماشین لباسشویی کنید.
کلام آخر

هدف از بیان ” کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی ال جی ” آشنایی شما عزیزان با اشکالات به وجود آمده در ماشین لباسشویی ال جی است. توجه کنید تمامی این کدها در مدل های مختلف این برند به صورت یکسان نمایش داده می شود. این ارور ها به صورت چراغ های ال ای دی روی صفحه نمایش ظاهر شده و به ما جهت بررسی دستگاه هشدار می دهند.
در صورتیکه شما اقدام به رفع آن ها کنید ولی همچنان روی صفحه نمایش باقی بمانند حاکی از بررسی های بیشتر توسط متخصصین فنی می باشد. مجموعه دکتر تعمیرکار با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی جهت عیب یابی و رفع هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 

  • دکتر تعمیرکار
تماس با ما کلیک کنید